Resa till Linköping 24/9
909873 · Nästa » Till forumet
Sv: Resa till Linköping 24/9
Jensen_12: Javisst är det premiär, men med 6 anmälda så är det inte så mycket att göra..
Sv: Resa till Linköping 24/9
actionleif: Tråkigt att höra att den blev inställd, det är ju ändå premiär...
Sv: Resa till Linköping 24/9
Wayne Gresky: Tack som fan, snällt att du tar dig tid att kolla upp sånt åt oss, har alltid velat fara dit :)
Sv: Resa till Linköping 24/9
actionleif: Och snart kommer den här reseinformationen att finnas på er hemsida!
Sv: Resa till Linköping 24/9
Snoop: kom igen nå fler, vi har det bästa laget någonsin och de är premiär och vi ska piska LHC i Cloetta :D
Resa till Linköping 24/9
Kom igen och anmäl er nu alla som kan, vi måste ju visa laget att vi är med från start!
2007-10-04 19.00 HV 71 - Timrå IK