1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601365 inlägg · 6212 ämnen

Så här går det...

Så här går det...
På fredag blir det pilsner, för då besegrar vi Bofors med klara 1-2 samtidigt som Leksand lyckas brotta ner AIK med 5-0 (5-0, 0-0, 0-0) och då är saken Biff! Bra va?

Sv: Så här går det...
Nobba:
Tänk om det vore så enkelt och gott att få sig en pilsner;)

Är rädd för att vi åker på spö mot Bofors och att vi avgör mot Löven istället. Tips: Bofors-TIK...3-2

Att Knätofsarna ska spöa Gnagarna är heller inte att ta för givet, får väl hålla på Lövet jag med då, usch va det tar emot;(

Kom igen Lövet Krossa Leksand! ;(

HF hörs än dom;) Ett j-la liv på dom!

Hemp:
3 skott på 2 perrar är nog nytt bottenrekord skulle jag tro!

mike66:

Ja, i dessa sammanhang borde det ligga till så...

Å-E-E-Å, Å-E-E-Å... En kanonramsa! Är det HF som kör den...?

DJ Hemp:
Timråååå Timrååååå Timråååååå Timrå Timrå Timråååååå
Timrååå Timrååå sjunger dom väl?!

mike66:

Jo, den sjunger de också! Men det finns faktiskt en cool ramsa som lyder "Å-E-E-Å, Å-E-E-Å" och jag är säker på att jag hörde den också...

3-2 till VIK... Tjoho!

Bara knappt tio min kvar i B-näs...

DJ Hemp:
Nu hörde jag den, ÅeeeÅ, tamejf-n!

Blir nog inget tvåsiffrigt för Timrå har dragit ner på tempot!

mike66:

Bra! Jag gillar "ÅeeeÅ"... Måste köras i ladan nästa säsong!

DJ Hemp: Om det är den "ÅeeeÅ" grej jag tror ni menar så är det en låt som heter Krafwerk 400 med Zombie Nation eller nått.

Knylan:

"Kernkraft 400"... Nej, det är inte den! Detta är en hejaramsa... Första gången jag hörde den var på Söderstadion i mitten av 90-talet, antagligen importerad från Italien och(eller England...

Knylan:

"Kernkraft 400"... Nej, det är inte den! Detta är en hejaramsa... Första gången jag hörde den var på Söderstadion i mitten av 90-talet, antagligen importerad från Italien och/eller England...

Laken m fl:

Inga problem på swehockey... Kör diskrensning + diskdefragmentering!

7-0 och slut... Klart godkänt!

Härligt !!!
Samma intensitet och vilja mot Bofors och Elitserien är nära !

33-13 i målskillnad... Godkänt!

Viktigt att hålla avståndet gentemot Allmänna Asen...

Mörrum plockar ut keepern med 1.30 kvar... *puh*

Löven har nu tagit ut målvakten...

Yippie! VIK höll undan och Sunne ligger under...

Laken: Heja Heja Löven

5-4 till Leksand och slut... Piss! Men godkänd hockeynight ändå...!

Jag: Tyvärr Leksand vann... :-(

Laken: Satans feminister, och jag som ska bli sådan. Nu skäms jag för vad jag har sagt

Då leder vi serien igen, härligt, 2 mål bättre än Knätofsers!

Sunne utjämnade efter 19.59 i tredje perren... :-(

Men skit i det... Nu: CL-fotboll! Vi syns...!

mike66:
S___ns i He___e vad det kommer att bli spännande nästa omgång...:-/.

Nu drar det i hop sej.

Tänk om AIK slår Leksand och Bofors vinner ...HUA

Krossa Bofors !!!.

Timrå IK är dom bästa.

DJ Hemp: I´m a mean Mörrum man. Vik-wanker.

Håckla:
Nu ska vi suga på den här karamellen tills midnatt sen så tar vi nya tag och försöker inrikta oss på att knipa nånn pinne nere i Karlskoga.

Blir tufft och är väl en av de matcher som jag gått och gruvat mig för mest, ja förutom Knätofsmatcherna då vill säga.

Men iofs så fick ju "Kanonerna" rejält med pisk ikväll så deras självförtroende fick sig en rejäl törn och deras dröm på miraklet att vi skulle losa mot Boden ikväll och att dom skulle slå Gnaget och på så vis fortfarande vara med i leken försvann ju rätt dramatiskt ikväll. Så kanske vi kan ta nånn pinne med oss om vi bara bryter ihop och kommer igen!

Läste att grabbarna i laget skulle sova över i Boden och flyga ner till Sthlm i morgon för att där ta bussen vidare mot Karlskoga.

Krossa Bofors!

El Maco:

Why Mörrum? VIK... Jaji, vill JUH ha ett allsvenskt lag i stan att ev kolla lite på, som sagt...

Dags att pisstippa lite inför fredagen...

Bofors IK - Timrå IK 4-3 (1-1,2-1,1-1)
Leksands IF - AIK 5-2 (1-0,1-1,3-1)
IF Björklöven - Bodens IK 6-1 (2-0,3-0,1-1)

DJ Hemp:
Murrum är lite av ett Timrålag...många nästan bra Timrålirare har spelat där.
Kanske finns det kvar nåra gubs ?.

Fast IFSH är väl det med.

DJ Hemp:
För första gången den här säsongen så håller jag med dig! Klart att vi får stryk av Bofors, men vi kommer att avgöra mot grislöven sen är det klart!

mike66: Masarna lovade att de skulle ta 3 av AIK iaf...

Tycho:
Timrå gör sitt jobb på fredag.
Det hänger på Leksand !.

Tycho:
Var ju just det jag menade och då har vi råd att förlora mot Bofors. Har iofs tippat vinst på TIK031´s hemsida med 4-2 men det är mest för att hålla skenet uppe för lillguden!

gud sitter förövrigt och svär i Götet för han kan inte logga in på HS, tråkigt när vi har haft en såndan härlig hockeynight ikväll! En utav de bästa på länge;)

Ligger fortfarande mycket foton från en del tidigare matcher ute på TIK031´s hemsida för er som inte har haft chansen att kika på dom, länk som följer......

Håckla: Om man vet att TIK ska vinna ska man ha LIF-tröjan som stöd på Fredag... känns helt klart fel...

Tycho:
Har redan börjat Daladansen på min profil !. ;o)

Håckla: Jo... men jag har juh the real deal... lyckades juh få en LIF tröja idag på matchen här uppe i Umeå...

Nu finns chansen att avgöra i Bofors om nu Leksand kan knäcka Gnagarna på fredag och chansen
finns, tyvärr kan jag ej följa HS eftersom man är på Svennis hemmaplan men på måndag
kan man följa dramat om det ej är avgjort

Tycho:
Lyllos dej...He He, fast bara t.o.m Lördag. ;o)

Håckla: Kan ta med den om jag följer med till bortamatchen mot leksand... *le*

Tycho:
Du kan juh byta mot korv eller knäckebröd. ;o)

TD: Uppträder Timrå lika stabilt mot Bofors på fredag kan det bara sluta på ett sätt. Visst hade jag mina funderingar inför kvällens match i Boden men man visade lugn och skärpa, gjorde en helgjuten insats och är på god väg att fixa nytt elitseriekontrakt.

Ligger visserligen i Leksands händer att avgöra mot AIK på hemmaplan men Bofors och Björklöven ska väl inte vara några problem eller?

Håckla:

Jo, det må vara sant... Fast sympatierna ligger ändå hos VIK... Det var JUH vi som lirade ner dem i träsket och inom en snar framtid bor man i stan...

mike66:

Här är det tvärtom... Måste tippa ner de våra för att hålla skenet uppe... Hur skulle det annars se ut?

Hälsa Gud...!

Håckla: Sant...

DJ Hemp:
Åh fan Gurkstan...Dom är nog snart uppe i smeten igen, verkar vara målmedveten och har starkt stöd.

Håckla:

Ja, det känns lite så... Verkar som att det bara var nyttigt för hockeyintresset i stan att konka och börja om från scratch... Södra Allsvenskan vore ett fint delmål, ettan är lite miseria...

Men nu ska jag göra något annat... God natt everyhopa!

« · 77503