Tror allt kan få sin upplösning på fredag eftersom då har AIK- LIF borta och det de som är nyckelmatchen men det förutsätter att TIK tar en 3 poäng i Boden vilket kan bli knivit men chansen sitter i AIK då tar stryk av Leksand och då kommer AIK på 20 poäng för dom är nog klar med 3 segrar på hemmais, det betyder att TIK måste ta minst 5 poäng till och då mot Boden som blir en nyckelmatch och sen ta 2-3 poäng mot Bofors och Löven, nån match mot Leksand i en avgörande match blir lite väl tufft för det finns inget lag som lägger sig frivilligt, jo det finns ett tror jag det var Falun mot Bollnäs i bandy för juniorer tror jag det var det blev visst 50-0 och det räckte med en 30-40 mål så visst finns det läggmatcher. Boden tror jag defitivt inte lägger sig dom vill nog visa att Norrbotten är starkast i Norrland
Villervalla: Ja och ST:s källa är följande: "Enligt ordförande Lars Backlund får han sparken." Om det är så att Backlund sagt detta till ST så är det riktigt oproffesionellt från Backlunds sida kan jag tycka. Det behöver man inte lägga ... | Läs mer
Boden tror jag defitivt inte lägger sig dom vill nog visa att Norrbotten är starkast i Norrland