HannesHahl: starkt och mycket smart spelat då med andra ord antar jag? har inte lyssnat eller sett någonting av matchen så jag vet inte hur matchbilden ser ut:P
lincoln: ja nån har varit framme med bromsolja i klockan igen,den gubben är alltid och jämt o ständigt framme när timrå leder,jag skulle vilja ta ett snack med han...
ÄlskarTIK: Fredrik Hynning kommer att bli en joker i ett slutspel. Han har varit märkbart trött de matcher han spelat efter hans comeback. Hur bra kommer han inte att bli när han "orkar" köra på i en hel match.
ÄlskarTIK: Jag har det skitjobbigt. Jag har inte canalplus och av ngn anledningen kan jag inte se matchen via internet. Fy fasen om de kan hålla i detta nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu: Då kan jag gå på jobbet imorgon, jobbar med en tvättäkta schellefte pojk
Gooode: Går att säga mycket om nyförvärven. Men ännu mer om ”stomme” spelarna Pääjärvi, Walli och Hartmann. Dom har blivit sämre. Där alla har kontrakt över nästa säsong. Vilket är katastrof. Sen saknar vi en 1a center. EP är tyvärr ... | Läs mer