Kimkim89: Jämn match som vi förlorar som vanligt. Tror inte bara att Skellefteå har tur, dom tar bättre avslut. Ja förutom Hartmann då utan spelsinne som satte en bredsida i eget mål.
Karlsson74: Speciellt inte när Rögle verkar gå mot en oväntad förlust mot DIF. Revanschsuget Rögle på lördag. Sedan har vi vårt bogeyteam LHC på torsdag hemma…
PP'et... njäee.... Som sagt, vi vinner inte kamperna, inte dom viktiga i alla fall. Inte ens Lundmark o Walli vinner sina åk o närkampsdueller.. Behövs en hel portion tur o stolpe in för 1 pinne i afton.
Men se där, en JJ-tavla av Skelet-vakten, jässss!!!
Genborg verkar ha retat gallfeber på "gruvarbetarna".
...och där somnade pensionärerna i båset och glömde att byta och skickade i panik in halvt dussin spelare. Det här får båset ta på sig.
vonDöbeln: Herregud, när ska du sluta hacka på JJ? Till och med självmål från egna spelare ska han stå till svars för? Jag tycker han gjort en helt ok match så här långt.
Och jag fick svar direkt. Vi kunde redan nu beställa årskort för nästa säsong! Jag tolkar det så att vi kan avskriva Karlin!!! Fantastiskt skönt i så fall!!! 👍😄
Ändå har de 6 fingrar på var hand att räkna med.