Zäta75: Det är stort att kunna ändra sina åsikter och erkänna att man haft fel..🙂👍 Ja helst minst tre. .men Jag tror iof att det räcker att ta två till...pluss nån enpoängare ..för att säkra kontraktet. Det bör vi klara. Vi har just nu 9 poäng som HV behöver hämta in ...osäkert om de tar mer än 12 -13
Smörgåsen : Jag vill att vi vinner minst 3 av de 5 kommande matcherna. Mot Malmö, Djurgården och HV. Sedan helst mot endera Brynäs eller Luleå.
Har ändrat mig om värvningar efter att Wedin kan spela igen. Det är bäst att spara pengar. Dessutom finns det inte skarpa målskyttar att få tag på heller.
Känns som vi måste ta våra poäng dom kommande 5, för att vara ”säkra” på att undvika kval. Det bör räcka med 6-7 poäng och det borde vi kunna ta. För att ta en play in plats krävs det mer än dubbelt så mycket poäng på resterande 9, skulle jag tro.
Schemat får väl anses vara till vår fördel. Matcherna mot HV, Djurgården och Örebro blir snuskigt viktiga är känslan. Där får man hoppas på full pott och sen kanske vi kan sno åt oss lite poäng från FBK eller Malmö. Övriga matcher tror jag vi torskar.
Amir Miftakhov: Man börjar bli trött på fans som bara gnäller. Jag tycker Timrå IK tar helt rätt beslut. Vi behöver vårda vår ekonomi. Vi har forwards så vi klarar oss resten av säsongen. Kontraktet är i stort sett säkrat. Klubben jagar ... | Läs mer