Jag har lyckats köpa. Blev väl en kötid på typ 45min. Är så jävla hispig att jag inte vågar göra annat än att sitta med mailkorgen uppe. Tror man måste vara rätt rask när man får det andra mailet från den där que-it sidan. Kommer bli fullt, garanterat. Förutom då möjligen på borta stå.
Modano: Fy fan, varit bortrest en vecka på resa bokad för veckor sedan... Kunde aldrig ana om att det skulle bli detta direktkval om SHL-plats. Fått hacka mig igenom fulstreams men nu jävlar.. I kö för biljett, här ska levas om på onsdag. KROSSA KHK!!
T T: Kommer vara slutsålt om ett par timar imorgon. Även i fjällräven där de ska leka komma samtidigt i byxan pågår en tävling SM guld på det runt gator i Övik
Bragd-Birger: Gött vilken kämparseger, var aldrig orolig! Så himla gött att få stå och sjung och fira med Timråfamiljen på plats. Hauken, Gallo, Berglund ja hjältarna är många denna kväll.
Intressant notis. Vet ni varför Kolan har nr 7 på tröjan? Jo det är hans personliga rekord i ätna familjepizzor på en timme. 😉
{3627}: Jag skulle aldrig någonsin få för mig att inte ta på matchtröjan en hemmamatch. Efter 2 segrar utan matchtröja på är dock läget förändrat. Därför blir det ingen matchtröja heller på onsdag. Jag gör vad jag kan.
{297}: ojojojoj.. vilket jobbet backarna gjorde. Strömberg var ju avgörande.. Haukeland var som han vart hela sässen. Fortsätt så här grabbar så är vi i shl nästa år..
Kerstin_k: jag tycker att det är stort. Jag vill inte säga att det bara är flyt, hade vi spelat som period 1 och 2 då hade det varit ren och skär bonnröta men vi studsar tillbaka. Tycker man visar upp ett enormt hjärta, vid ett tillfälle i första så är vi 4 spelare i egen målgård, alla kastar sig och täcker skott.
Oavsett hur det går i denna matchserie så hoppas jag att klubben fått en hel drös nya fans. Jag vet åtminstone en som kommer att köpa varenda pinal i shoppen samma sekund som denna säsong är över.
{297}: sant iofs! Japp, nu vänder serien hem till Timrå igen. Bara ladda upp med taggtråd och spyträning och ge allt som finns att uppbringa match nr 6!
{297}: Underbart att få ytterligare en match hemma. Grymt starkt (läs; flyt?!) att nypa den här matchen. Såg ju inte riktigt ut som om det skulle vara möjligt i första.
Haukeland var magisk i den här matchen. Får han inte den där fula västen och cyklopet av lagkamraterna är det något som är galet.