1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600499 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 05/06

Sv: Silly Season 05/06
Baker: Det är lite vanskligt att länka till text-tv då sidorna ofta skiftar plats. Din länk handlar just nu om en hjärtsjuk basketspelare.

hristo: Nej.

Rikard Wallin kanske? Hoppas Nubben ringer och säger hej i alla fall.

El Maco:Ja där håller jag med Tomas Roos i Färjestad skulle han bli 3 eller 4 center, bättre att gå till ett lag där han får spela i 1:a linen

mikaelkarlsson:Läste precis att Wallin har skrivit på för färjestad

Saxat från Aftonbladet hockeyblogg.

"vem vinner dragkampen om talangen Johan Ryno hemma i Sverige? Det sista jag hörde var att han varit i Leksand och sedan i Timrå och hälsat på."

Det låter faktiskt ganska trevligt, hoppas Timrå kan locka Ryno till sig...

Baker: varför inte kedjan..Rosa Regin Ryno..rackarns bra.

htikare: Coolt. Hoppas att Timrå ligger bra till. Ett framtidsnamn om man får tro hockeyexpertisen här i Sverige. Jag håller tummarna.

Baker: Han var här i samband med landskampen om jag inte såg fel...

Kan det bero på Dagbladets "exklusiva" erbjudande i dagens tidning att det är så få Timråiter online? ;)

friskan: Vad hade Dagbladet för exklusivt att erbjuda i dagens nummer?

Dream Team: Biljetter till tungviktsmötet Sundsvall Hockey - Björklöven.

JD: Aha. Ja, man kanske missade något där. Det står 1-3 efter andra i Gärdeladan. Trean kom i boxplay. Kanske inte precis den utdelning som Bobcats behöver. Kvalserien närmar sig med stormsteg där.

Dream Team: Nej, 1-4 blev det visst. Sista målet kom 39.59. Tungt, tungt, tungt var ordet för Sundsvall!

Dream Team: Känner mig lite kluven nu. Visserligen får en Sundsvallsförlust mig alltid att dra lite på smilbanden, men samtidigt vill jag ju inte att Löven når kvalserien.

JD: Löven vann med 4-2 och att Rögle förlorade mot Nyköping innebär att Umelaget klev upp på kvalserieplats. En liten bragd om man tar sig dit, då försprånget för Ängelholmslaget runt jul låg på en tio till tolv poäng. Men men, det är aldrig för sent att ge upp.

« · 575872