Hmm, kan den där Bishai verkligen vara något att satsa pengar på? Med lite mer is i magen kanske man kan få lös någon over there... Så himla bra kan han ju inte vara eftersom han inte tog plats i NHL.
Känns ju rätt sjysst i dagsläget att den här herren inte blev ett namn för TIK: "St Petersburg-proffset Andreas Johansson fick en mardrömsstart på hockeysäsongen. Enligt uppgifter från Ryssland skadades han på träning och kan bli borta i ett halvår."
Alisandali: Jag trodde alldrig att han skulle välja timrå och vi har ju tillräckligt med duktiga yttrar, tycker dom han leta centrar innan dom lägger pengarna på en ytterforward.Det sluter väll med att petr Tenkrat spelar i 4:e linan.
Cartman: Spelar Tjärnqvist i Sverige så blir det i Rögle , någon annan klubb här har inte en chans att få honom .
Fast han lirat 4 år i DIF så finns det ingen chans att han kommer att spela där , och då ligger dom ändå mycket närmare än vad ni gör , så Tjärnqvist kan ni sluta drömma om .
Ambroo: Där det finns människor finns det idioter. Stämmer tämligen bra jämt.
Det roliga med det hela är att alla rykten har sitt ursprung på hockeysverige. Med nån anynom tomte som slänger in en kommentar. Många hann inte ens begrunda rimligheten att det skulle komma ut där först. Som någon redan har varit inne på fanns det ju mer suspekta saker i kommentarerna som torde ha lyft ögonbrynen på de flesta. Men icke.
73Sjöbba: Jag förstår det. Jag försökte vara lite långsökt jag med, genom att överse den ekonomiska faktorn, och enbart blanda in andra saker som inte funkat.
Hahl Bundy: Tyvärr är det nog lite onödigt och orealistiskt, med tanke på att man väl bara får ha 2 icke-EU spelare ombytta varje match. Eller har jag fel?
Har suttit o grunnat lite. Varför nöja sig med bara 1 när vi kan ta både Randy o Brian? Joe kanske känner då att det kan vara lite roligt med några kompisar så då signar han också på, bara han får åka ut o fiska emellanåt. Vilka har då bästa centeruppställningen? Sign On!
Blizzard: Nä samma här... ja ska ner på playa del Fagervik vid 8 tiden så lika bra man korkar upp en bärs redan nu så man har kroppen smörjd så man slipper hålla på o jolla med sololja...
Nä dags att kasta in handduken tror jag... Jag har suttit och väntat på en signering från Sakic... nu orkar ja inte hålla mig vaken längre! haha... gonattsi everybody!
Oj oj oj, vilket skitsnack som har skrivits ikväll. 92 miljarder och vissa undrar vart länken är. Poffa skrev en gång i tiden att människan var dum och jag svarade att det får stå för dig. Jag är villig att backa på den punkten nu.
Ambroo: jag tror att du dödade spud med ditt inlägg ;)
250kg kärlek: 92 mille i nya spelarköp är nog till och med värrwe än de flesta NHL och KHL-lag. Hade den totala lönebudgeten uppgått till 92 mille så hade det låtit ganska ok. Men ska man öka den med 92 mille eller rättare sagt 92 mille - Hahl's lön så blir ni nog en klar favorit till SM-Guldet.
Tror dock inte reklamnen på tröjorna som visades räcker till om man skall öka den med 92 mille. :)
Nej nu skall man sova ruset av sig och inse att man faktiskt kommer vara utvilad när man börjar jobba efter semestern.
Det finns tydligen många nordamerikaner med bokstaven Å på sitt tangentbord som hänger på en www.hockeysverige.se. "will sign with Timrå next season".
Annars så räcker det med att ha en kompis i nordamerika så vet denne vän helt plötsligt saker som vi aldrig skulle kunna få reda på. Det är ju inte så att vi i och med just internet också kan läsa vad som kommer fram i Nordamerika...
Kerstin_k: Vem f-n har sagt att man ska tänka. Börje Salming sade många kloka ord, bla en hockeyspelare ska inte tänka för då går det åt h-vete, och se går hyfsat för afärerna;-)
Haha! Vilken underbar humor det har bjudits här ikväll. Man sticker iväg en sväng på krogen och får läsa fyra sidor underbar hockeysnack. Man blir ju förvånad hur vissa är funtade här inne. Visst kör Timrå på med 92 miljarder, visst fasiken ska vi värva alla NHL-spelare som inte får kontrakt. Det är fullt rimligt. Utan problem. Vi har ju ändå flera miljarder att göra av med.
General_Moisio: Jag och min bäste vän, i alla fall för i kväll Mr Mariestad allt som står i vår makt för att undvika att drabbas att uttorkningssymptom.
Gathlopp: Ja idag så fixar jag lite slantar till ungdomarna i Timrå genom min föredetta chef!!! Jag har dragit in en riktigt vacker slant på trav så han kommer att få 10k att foga in i sponsringen!!!🤣🤣🇱🇸o dom ska bara gå till ... | Läs mer