mattias - 74: Ja han har varit jäkligt stabil, som sagt spelat enkelt och rejält, Kan spela PP såsom BP, Kommer till jobbet varje dag.
Kanske årets största possitiva överaskning på backsidan.
Mackelito:
jag lever i nuet men jag har svårt att förstå vad som hänt med grabben men jag gläds för hans skull, tro inget annat.
Redigerad kommentar
Kongo:
I Leksand stämde ingetning av det där du nämner. Fattar ärligt talat inte hur kilen kunnat blivit så jävla bra över en säsong. I Leksand var man livrädd när han var inne på isen.
Mackelito: nja skriver han på ett billigt kontrakt så tror jag säkert att han kan vara en bra 3-4:e linje spelare.
Men jag har inte följt honom öht sedan han lämnade för SSK så jag har egentligen ingen koll på hur han spelat där. Sedan är han ihop med en gammal barndomskamrat med mig så jag önskar honom det bästa av den anledningen också.
Redigerad kommentar
Dunc: Ja, Timrå har haft enkla matcher mot Brynäas. Vad jag kan minnas vinner vi nästan jämnt. I år har vi vunnit exakt 0 matcher. Jag orkar inte söka information om tidigare säsonger men känslan jag har är att vi har ruskigt svårt att vinna mot Brynäs.
I morgon är en annan dag, abbbsolotly!?!11
I morgon vinner vi. Med ett desamerat lag, vilket vi genom historien blivit vana vid, kämpar vi till oss tre poäng. Vi har två friska femmor som på slutet visat god kraft. Det duger.
Tips i möra: 6-2 Timrå.
Om jag är där? Självklart!
mikenomad: Även om jag är mycket nöjd med att vi i princip säkrat nytt elitseriekontrakt så går det liksom inte att leka med tanken om slutspel. Igentligen är det inte helt omöjligt om man ser till återstående matcher. Det är nästan så att Timrå har avgörandet i egna händer (undantaget då att Modo måste förlora en match vilket de mycket väl kan göra redan på lördag då man har HV71 borta).
Timrå har dock det svåraste spelschemat av de lag som krigar om en slutspelsplats. Finns igentligen ingen match som ser lättare ut än någon annan. Dock är våra bortamatcher nyckeln där faktiskt sista matchen mot Luleå kan vara direkt avgörande...
| 52 | 2010-03-06 | Hemma | Brynäs IF | |
| 53 | 2010-03-09 | Borta | Frölunda Indians | |
| 54 | 2010-03-11 | Hemma | Djurgården Hockey | |
| 55 | 2010-03-13 | Borta | Luleå HF |
Luleås matcher:
| 52 | 2010-03-06 | Hemma | Djurgården Hockey | |
| 53 | 2010-03-09 | Hemma | Södertälje SK | |
| 54 | 2010-03-11 | Borta | Rögle BK | |
| 55 | 2010-03-13 | Hemma |
Modos matcher:
| 52 | 2010-03-06 | Borta | HV71 | |
| 53 | 2010-03-08 | Hemma | Skellefteå AIK | |
| 54 | 2010-03-11 | Borta | Södertälje SK | |
| 55 | 2010-03-13 | Hemma | Rögle BK |
Redigerad kommentar
Notara att Expressen skriver att Perra är klar för TIk samt två finnar, och eftersom jag varit inblandad i diskussion om detta tidigare och menat att man ska vara försiktig med sådant innan det blir offeciellt så ber jag nu om ursäkt att jag trampade någonpå tårna senast.
Detta är en mycket god nyhet att Perra kommer och hoppas han får med sig "Bagarn" som jag tror lider lite av "hemlängtan".