Mackelito: Det kommer som sagt helt säkert mera. Bättre att stärka upp bredden än att plocka in en spetsgubbe som ju faktiskt kan floppa. Det gäller trots allt att överleva denna sässe. Nubben har en plan.
Edit: Skulle man lyckas få iväg Pikka så öppnas naturligtvis andra dörrar.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
jahap tråkig värvning, är väl typ Pärra och Röymarks platser han kan ta rakt av utan att bevisa så mycket.
Röymark är stor stor besvikelse iår, snacka om mellanår.
Redigerad kommentar
Ambroo: Läste du kommentaren på hockeysverige eller? Det om att frugan sitter på anstalt här. Det hoppas jag verkligen inte är sant i var fall, hyfsat off den här karln lär vara då.
EDIT: För övrigt så känns det som att Fleury lär.. vad heter det nu igen.. Jo! Floppa totally.
Redigerad kommentar
Ambroo: Jag känner bara att de skriker Meunier.
Men in dagens lag är väl Meunier/Fleury en person för PP.
Tragiskt om man tänker på det...
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Jag hör inte till gruppen som vill vara negativ, men här andas jag väldigt mycket obehags känsla. Känns som en väldigt vågad och chansartad värvning i mina ögon.
Och jag kan tycka den tilllika känns onödig, hade hellre då sett att man satsat på 2 st poängberikande forwards/center. Har man varit inne och diskutterat Pavel Brendl och dennes löneanspråk bör man kunna spotta upp ett starkare namn än Damien Fleury anser jag då.
Är ingen expert, och vill inte heller låtsas vara en sådan. Men som sagt, nu är det upp till bevis. Ingen blir gladare än jag om denne fransos bevisar motsatsen ang mina förväntningar.
Ät upp råttorna på onsdag nu boys!!!
Hahl Bundy: Äh, det där var ju dammiga nyheter... Säkert en timme sen jag och Bravo visste det.
Hoppas och tror att han får ut mer här. Speeden har han och likaså skottet. Frågetecken dock för fysiken. Sen kanske han trivs bättre här än uppe i mörkret, då frugan hans redan sägs befinna sig i närområdet.
Redigerad kommentar
Ingen säker källa heller som dryftat Damien. Nubbens kompis kompis verkar zippat kakhålet.
Se om han är bättre än Meunier, spännande nu men lär bli en trist utfyllnad om ett par matcher är jag rädd.