Kongo:
Att de får spela för Sveriges viktigaste ishockeyförening borde väl ge tillräckligt med energi;)
ersson:
Den hallen i Antjärn som lades ner, tror Styfen har spolat upp isen där igen;)
ersson:
Styfen?
När det gäller Damien så kanske han kan bidra vid straffläggningarna också.
Johnny Rocker: Eller hur, tack ska du ha Jimmy! Nu kommer man ju fan inte kunna få en blund inatt ;) För övrigt så håller jag med HB, Nubben borde adlas när man läser det där. Vilken jävla man.
EDIT: Får en känsla bara så här, utan några källor, att backen är en kille som lirat här förut! Bra pucktransportör, etc.
Redigerad kommentar
orion: Jämtin? Vem har nämnt Chucky?
wwwc.aftonbladet.se/sport/0703/10/SPORT-10s71-dreas-927_438.jpg
4.bp.blogspot.com/_AwYU_w6oli4/SwUSK6Eda3I/AAAAAAAAADU/ujlis0H7w6M/s1600/Chucky_Sideshow-15-l.jpg
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: "Damien Fleury är klar för resten av säsongen och jag har även uppgifter på att en till back kan bli klar inom kort."
Undrar vad det är för klass på den backen isåfall...
Hatar sånt här, kan dom inte bara säga vem det är, vi vill ju veta..
Redigerad kommentar
Icing-Ove: där borde Nubben hugga helt klart! :)
In Nubben we trust.
Redigerad kommentar
Angående värvningen av Damien Fleury så säger jag bara...
In Nubben we trust.
Wayne Gresky:
Niclas Lucenius har väl varit på tapeten för TIK innan Vampola, sitter på en KHL-lön men har 0+6 just nu på 24 matcher. Tro vad en sån kille tjänar i KHL, 300-350,000?
Wayne Gresky: Tja, man kan ju alltid låta Pikken vara i kylan ett tag. Det brukar ha en vis slakningseffekt.
Högerskytt, tänkt som målskytt i PP...som sagt. Skulle det gå misstänker jag att stoff skulle lägga in ett spel på att Pikken snart lämnar skeppet. Eller, han skulle i a f hävda att han slängde in 10 000 på det spelet, i efterhand.
Redigerad kommentar