1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605658 inlägg · 6213 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Berglund: En ren gissning. Ni borde ha råd och han är center. Jag tror dock att Nubben siktar på något lite vassare. Han har ju floppat i Sverige förut.

Berglund: dra mig! sitter ju som handen i handsken på beskrivningen, ro hit.

Wayne Gresky: Hört det från nått speciellt ställe eller var det en gissning? Han ser ju inte helt ointressant ut och blev som sagt klubblös idag.

stoff: stoff, coolaste katten på HS

ÖstrandsNisse:Ååå Pillesnoppen åker Finlandsfärja, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka...

Hahl Bundy: När jag är tillbaka hoppas jag att stenar är färdigvända, Perra bär 742 på sin brandkårshjälm och Nubben står staty på Domustrappan (åjo det finns en Domustrappa om än lite omgjord). Lill-Staffan har återvänt hem, vår förstecenter är klar, det har inkommit en 8-9 nya backar, Hasek är här.

Två veckor går fort, men jag säger som Skarin: Det kan gå.

linkan bremberg aka floppen

ÖstrandsNisse: Skitgubbe! :)

Hahl Bundy:Styr du upp detta sjunkande skepp medan jag åker iväg till ett av Linkans favvoställen. Ska fiska lite mal och dricka lite mal....t. Okej?!!1!

Pyss pyss. 

här är en hockeyspelare

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Är måhända Fabus er nya förstefemmecenter?

Mangy92: Gois.....hehehe.....låter som något som finns i blöjor :-). Är inte Mörrum ett pappersbruk förresten??

Nybbe: Du tror fel. Jag bryr mig.

NuMo: Du jag tror inte att några av oss, bryr sig om när Modo speler nästa match,

Bragd-Birger: Hörde det snackades om det på domustrappan men fick aldrig någon rätsida på det ;-)

Berglund: Jag hoppas verkligen att vi får hålla våra derbyn i elitserien i fortsättningen också.

Berglund: Han var tydligen klar för Timrå 2008, men Linkan ville avvakta med tanke på fotproblemen.

NuMo: Har han verkligen det? Eller är det du som hoppas så mycket?

mikenomad: Grattis. Du har nästan hittills av alla tikar kommit närmast att tilltala en modoit utan att gå till personangrepp. Det uppskattas.

Nu tycker jag ju att Mörrum är ett ställe där man skall fiska lax, inte spela hockey på.  Alla som lämnar den klubben gör det rätta.

Mangy92: synd när en sån bra klasslirare lämnas utanför sådär medans skit lirare som Zucca får chansen om och om igen...

NuMo: Forsberg har sagt att han håller lite på Timrå också eftersom det gynnar Västernorrland och även Modo hockey att Timrå är och rivaliserar med dom i Elitserien.

NuMo: Du är verkligen i ditt esse ikväll. Vad är det man säger; inte svårt att skita när arslet är fullt....

NuMo: Han hade ändå inget riktigt Mörrumshjärta.

Mangy92: Jag tycker det är bra.

*Byter ämne*

Vad tycker ni om att Thomas Lundström har lämnat Mörrums GoIS?

NuMo: Ja intala dig det du. Det blir nog bra.

Ett litet skojinlägg om en märklig rubriksättning, vips blir det flera sidor modoliddynga.
Eller, som dom säger, 'nivåhöjande diskussioner'.
Jaja. När toaletten är full kommer skiten flytande.

Mangy92: Vänj dig med att modolider och tikioter håller till här på hockeysnack. Skyll på en tik at vi håller till i olämplig tråd.

Hahl Bundy: För 701:a gången. Tur att Z:a har lite Modohjärta då.

Öh tror ni alla kommit till fel ämne, det här är Silly Season... inte Silly Discussions :/ 

Lite drygt att scrolla typ 100 sidor för att komma till senaste nytt om nyförvärv :) 

Modolider kan hålla sig till sin bok, eller så kan ni väl adda varann på msn eller liknande och ha en gruppchatt där :)

NuMo: Klart han har ett uruselt Modohjärta. Han har inget.
End of Discussion.

inte för att jag är bättre själv ,.men jag slogs av en tanke . tänk att vi sitter här nu en massa vuxna människor och slänger skit som min klubb e bättre än din . nä min klubb e faktiskt större och snyggare . lite kul e de . våra kvinnor skulle skratta sej fördärvade om dom såg va vi gör 

Olle: Ja, här debatterar vi ju om Zucca har ett uselt modohjärta eller inte. Sen gled det iväg enligt tikars önskan.

Wayne Gresky: Ha ha ha "geniala svar" .......

Du är rolig du. Själv orkar man inte engagera sig.
Ni Har tråkigt o saknar verkligen "kompisar". :)

NuMo: Din definition av ordet "debatt" känns lite skev. Tack för att du finns här och främjar debattklimatet då du istället hade kunnat göra något konstruktivt under den här tiden.

NuMo: Han kanske hittar känslan för när det är dags att lägga av. :)

Olle: Vår fiendes fiende är vår vän.

NuMo:Du är för dålig för att kasta sten.

www.youtube.com/watch?v=05hDiLTDkFo

Olle: Jag befinner mig ju på hockeysnack och väljer debatter där de för tillfället känns mest relevant. Du verkar ju leva efter samma devis.

NuMo: Vad du krossar NuMo! 100-0 till dig!!!! De små veka liven hugger direkt på dina geniala svar men deras tafatta gläfs förstärker bara dina fantastiska argument. Det är bara den nyinrättade tidsspärren om ett inlägg per minut som håller dig tillbaka. We're not worthy, we're not worthy!

hubbenorlen: Jag trycker väl inte ner timrå?

NuMo: Det är ju anmärkningsvärt att ni är så intresserade av att trycka ner Timrå, med tanke på allt snack om heart of hockey.
Om ni nu är så ofantligt stora och untouchable så borde timrå verkligen vara det sista ni borde bry er om.
Att så inte är fallet kan inte bero på något annat än att er stolthet är ytterst bräcklig och missriktad.

NuMo: Å andra sidan verkar du och några av dina vänner finna debattklimatet i timråboken trevligare än den totala tomheten som råder i er egen bok?

Jockz: Om Detroit vill ha honom om nio år så vill ni ha honom om tio, men han går nog ändå till Malmö, för de råkar överbjuda er med tio miljoner/år.

jå1: Nä, det beror faktiskt på den här gästbokens fantastiska välgödslade debattmylla.

NuMo: Du kan ju fortsätta tänka över vilket lag Henrik Zetterberg kommer spela i om 9 år.

NuMo:En tupp  gal bäst på sin egen dynghög

NuMo: Säker på att det beror på tiks gb?:)

Nybbe:Det är helt omöjligt. Jag är ju i timrås gästbok. Det går inte att tänka så mycket.

NuMo:Tänk mycket, säg föga, skriv mindre

« · 1443138 · »