1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582735 inlägg · 6215 ämnen

Silly Season 2022-2023

« · 2348305 · » Till forumet


Sv: Silly Season 2022-2023
Hffdsf: Försökt få Löven att värma korven och kyla ölen. Idag är det tvärtom....
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Rallarn: Men jaa, det är en del i att vara bortalag och supporter.

Bortastå är bra där den är, det är dom här höga stolparna som gör att folk tror att det är en bur. Så kapa dom.
Kolla bortastå hos vita hästarna, där är det inhägnad hage om nåt. Markplan hos Almtuna är väl inte överdrivet kul heller. HA förvisso, men ändå. Finns exempel i SHL oxå.

NHC är för OSS, det är vår lada, det SKA inte vara kul att åka dit. Jag skiter fullständigt i vad andra supportrar tycker, stanna hemma eller lyd.
Det är inget jävla spa med snittar och Moët ni kommer till. Det är Timrå! Välkommen.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Rallarn: Det har du något i. Tror inte TIK menar att endast ny kylanläggning och ventilation är något att se fram emot för oss i publiken.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hassan:
Enligt hemsidan görs ju nånting även där
"OBS! Vissa delar är avstängda pga ombyggnation men det blir någonting att se fram emot till säsongsstarten i höst i stället."
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
TiKTenkrat: Man byter till exempel kylanläggningen och en del ventilation. Inte så sexigt men behövligt. Tror inte det byggs om något när det kommer till publikutrymmena.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hffdsf: Borta-supportrarna bör infinna sig på anvisad plats, vill man inte supporta sitt lag för att man tycker det är dåliga platser så säger det en del om supporterskapet.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: Ja jag tror inte det är det alternativet de snickrar på just nu!

Tycker valet att bygga resturang på balkongen var ett riktigt bra drag av klubben och borde givit bra inkomster jämfört med tomma stolar.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Barkborren: skulle ta ett år för dom att bygga så som västra stå skissat fram. Jag var ute tidigt med detta också, mest för att bygga konferens och kontorslokaler mellan Lillstrimma och NHC. Eventuellt ett lite större gym där i krokarna också så slipper man trängas. Och vid västra stå så bygger man upp mellan 5-10 rader. Det kommer bli större publik nästa säsong, var så säker!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hffdsf: Känns konstigt att man bygger om hallen med tanke på hur publiksnittet sett ut.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
TiKTenkrat: Västra stå har skissat på ett förslag där just bortaläktaren flyttas ned. Kanske skulle vara något?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: En helt annan fråga. Jag läste att vissa delar av hallen skulle vara avstängda på öppet-hus pga ombyggnationer.

Är det någon som har koll på vad dessa ombyggnationer är för något? Och vad ser ni för rimliga önskningar till ombyggnationer?

Det enda jag önskar är att försöka flytta ner borta-stå. Även fast jag själv tycker platserna där uppe är bra men hela supportersverige har ju totalsågat det (med förståelse) och vi får sällan mycket folk där... Antingen tycker jag att man försöker skapa en ståplats likt den tidigare i Jönköping, precis bakom målet, eller gör som i Leksand och tar en del av hörnet vid skarven sektionen I - J.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Mcdavid skulle nog inte matcha tempot i SHL.. går för långsamt i våran liga.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Icing-Ove: Bra jobbat. Plocka Möller nästa byte
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Olle Liss: Wedin sitter i en permobil med 300,000 i månaden. Vad säger linjedomarna när han kör offside och sen kör över Jocke Lindström med full gas?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
bar mofftak: Njae vet inte med McDavid, vi har ju rätt bra topp 6 redan. Skulle va om han är villig att komma in på tryout i så fall.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: McDavid representeras väl av Wasserman? Kapanen borde ha hans telefonnummer och vi har väl fortfarande plats för en forward!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023 Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Olle Liss: tråkig du är
låt folk få fantisera lite
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: McDavid och Kucherov nu får ni fan ge er. Räcker det inte med Lander och Wedin?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: undra om den duon är lika trolig som Mcdavid och Kucherov tillsammans?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
jå1: det jag menar är att jag litar helt på att Torines och kompani väljer rätt person!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Har ingen koll på honom som sportchef. Hur har hans lagbyggen presterat?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: Kasperi och Jonte, sen är vi väl rätt nöjda med forwardssidan
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Dubbeld: önsketänkande.. har tuggat fradga sen nyheten att Kimmo är så gott som klar. Vill se brorsonen hos oss också
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: Vart då?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Kasperi Kapanen är klar!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Yes Kapanen! Nu kan man sova riktigt gott.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Öppetmål: Hyvää Kimmo! =)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Patrick Polly: Linkan-vibbar av Kapanen? Nu förstår jag ärligt talat inte alls...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Lek med tanken på kapanen, hans bror sami lär ju sitta på ett hyfsat brett kontaktnät samt, grabben som lirar i NHL va?

Kan bli spännande :)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Patrick Polly: väljs Kapanen som sportchef så känner jag mig fullkomligt trygg med att det är rätt man för jobbet!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Patrick Polly: Med våran sportsliga ledning med Torines i spetsen så kan vi vara lugna. Det kommer inte bli nån ny Linkan.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: No comment! =P
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Lite poetiskt att Nubbens enskilt bästa värvning någonsin enligt honom själv nu efterträder honom i rollen som sportchef.

Inavel-nivån känns acceptabel.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Jag får lite Linkan vibbar när man läser om Hallin och Kimmo som våra ”enda” kandidater kvar. Hallin har inte någon erfarenhet av liknande roll och vad jag kan se så var det ganska många år sedan Kimmo jobbade med sporten inom Kalpa, säsongen 16/17 enligt Eliteprospects. Hade gärna sett en mer erfaren kandidat till jobbet. Det tror jag behövs när man ska bygga upp en organisation för att vara långsiktigt SHL mässig.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
roger_sundsvall: Lilla farbrorn tror på Kapanen!😇💪💪
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Ja är det nån "inavel" sportchef man kan leva med så är det ju Kapanen. Fäller nog en tår här med i så fall.

Men sen är frågan hur mycket inavel det ändå blir. Det är ju bra många år sen Kapanen var verksam i Timrå och det är ju inte många kvar i klubben sen hans tid heller. Så nog borde han komma in som ett oskrivet blad.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
KIMMO KAPANEN!
Hyvää!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hallin vs kapanen
vad tror ni ?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Fan om jag inte fäller en lite tår isf. Vilken hemvändarfest vi får! 😍
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Får se om Madhawk har rätt. Brukar va rätt träffsäker..
Välkommen hem Kimmo säger vi i så fall. 😊💪
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
snushane: Exakt 😄
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: eller så satt dom helt enkelt på en familje söndags middag med ungstekt köttbit och Kimmo berättade att han spelade i Timrå en gång i tiden och nu fått en förfrågan om att bli sportchef men tackat nej. Därav dotterns nyfikenhet på klubben pappan spelade i början på 2000 talet. Märkvärdigare än så behöver det inte vara.😁
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Nisse på Mon or: Ja jag satt också och spånade i att nån har släppt Hallin som villospår för att ta lite fokus från att Kapanen är i det närmsta klar
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Pelle Hallin har ja inte hört nåt om alla och kan inte tänka mig att han skulle vara någon form av ensam sportchef. Han har mer materialar-aura.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: för hörde de innan de skrevs om de. Vore ju kul om kapanenbröderna blev våra abbotts, sami headcoach
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Rico01: Skulle man kunna säga att det killgissas en hel del här på HS tycker du?

😂
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Pano : Sitter du på info, eller magkänsla?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: Mycket talar i den riktningen. Att vissa dock blånekar och sedan får jobbet är ju klassiskt inom politiken inte minst så Hallins nekande tar jag med en rejäl nypa salt. Vi hade ju en statsminister en gång i tiden som aaaaaldrig skulle säga ja om han fick frågan men blev sedan likt förbaskat det. Jag blir inte det minsta förvånad om Hallin presenteras senare ändå. Ska bli spännande att se vem det blir till slut.

Vem jag vill ha? Ingen aning, jag kan vare sig personerna eller jobbet som sportchef tillräckligt bra för att killgissa.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: Kapanen är klar.
Låst ämne

« · 2348305 · »