Gathlopp: sedan så har Växjö haft en jäkligt speciell man i båset den här säsongen. Jag tror inte att alla drar riktigt jämnt med Björn. Och trivs man inte så..... Men det är bara vad jag tror, vi får se till hösten.
Jag har lyssnat på växjös nedsläpp hela tiden av någon sjuk anledning. Det jag vet är att dom är tokpartiska och skruvar allt till hur faaaaantasiskt det är med växjö. Dylan fick en 2a av 5. Ett jävla gnäll, nu vet man att Dylan kmr göra succé här i Timrå. Dom är så fruktansvärt stötta.
steveroper: tråkigaste spektaklet jag någonsin sett. Kunde köpa det första 10 när poängen trillade in. Efter det var det bara en enda lång jävla ökenvandring med noll glädje. Oavsett lag. Det var svårt att peppa då, helt klart.
Bobby Hahl: Ganaka intetsägande svar av Persson egentligen. Det ju inte så att Gardiner kommer att ha Lilja och Westfält bredvid sig precis. Han kommer att få det bästa vi har som omgivning och högst troligt en roll i första-PP.
På frågan hur bra Gardiner är så svarar Mattias Persson på XP så här i chatten idag: ”Jag tycker ju personligen att han blev väldigt boostad av Lucas Elvenes, så jag är inte säker på samma succé i Timrå. Men visst, han har ett fruktat skott. I fem mot fem inte lika vass.”