1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 612704 inlägg · 6214 ämnen
3028170 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: så tänker jag också

Gathlopp: sedan så har Växjö haft en jäkligt speciell man i båset den här säsongen. Jag tror inte att alla drar riktigt jämnt med Björn. Och trivs man inte så..... Men det är bara vad jag tror, vi får se till hösten.

Jag har lyssnat på växjös nedsläpp hela tiden av någon sjuk anledning. Det jag vet är att dom är tokpartiska och skruvar allt till hur faaaaantasiskt det är med växjö. Dylan fick en 2a av 5. Ett jävla gnäll, nu vet man att Dylan kmr göra succé här i Timrå. Dom är så fruktansvärt stötta.

Från 49:50

steveroper: tråkigaste spektaklet jag någonsin sett. Kunde köpa det första 10 när poängen trillade in.
Efter det var det bara en enda lång jävla ökenvandring med noll glädje. Oavsett lag. Det var svårt att peppa då, helt klart.

JanneH: Sant. Men hellre det än karbon på föregående säsong, den höll fan på att döda mitt intresse totalt

steveroper: ja 26/27 pirrar mer än 25/26 men åt båda håll

Smörgåsen : Mål gjorda mot Brynäs glädjer ju en extra mycket också haha

RYGG HANS: Tokgiven 1a PP som skytt. Ska bli spännande att se vad han kan uträtta där.

Det här med diverse media och allehanda experter. Man skiter helt och fullt i deras tippningar men önskar sig nyanserade analyser.

Bobby Hahl: Ganaka intetsägande svar av Persson egentligen. Det ju inte så att Gardiner kommer att ha Lilja och Westfält bredvid sig precis. Han kommer att få det bästa vi har som omgivning och högst troligt en roll i första-PP.

Tom Topp: Hur mycket spelade Gardiner ens i deras första PP? När Rafferty kom in var det ju han som stod till vänster.

Bobby Hahl: skulle inte beskriva en sån som Dahlén som den vassaste i 5vs5 heller. Det gick ju bra.

Bobby Hahl: men han hade ingen Elvenes i Liiga!

Bobby Hahl: Hoppas på en ökning av dom där 15 målen

Bobby Hahl: bara hoppas att våran Elvenes är Otto.

På frågan hur bra Gardiner är så svarar Mattias Persson på XP så här i chatten idag:
”Jag tycker ju personligen att han blev väldigt boostad av Lucas Elvenes, så jag är inte säker på samma succé i Timrå. Men visst, han har ett fruktat skott. I fem mot fem inte lika vass.”

Kulltorp: Har ej riktig koll, Men i vart fall är dom 13 istället för 12 som dom haft i 2 år nu.

3028170 · »