1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598775 inlägg · 6213 ämnen

Silly Season

Sv: Silly Season
Tror jag drar mig ur den här tråden nu och återkommer när säsongen är slut....(i den här tråden alltså).

jag: Tömmar, tyglar, skit samma, det är ju kreatur ändå!!! :))

Nu skulle frugan gråta, hon har ju egen häst!!!!

Jag:

Visst, men jag gillar inte riktigt snacket om att vi ska "tillbaka"... Timrå IK är ett elitserielag som tvingas kvala för sin existens! Ungefär som IFK Spånka i höstens fotboll...

Jag hatar trav (har dock inget emot hästar)! Har dessutom för mig att "Even" gillar dansband och så´nt (brukar gå hand i hand med trav)... Inget för TIK!

Roger Melin kanske vore nå´t, om han ännu är "ledig"...

rådbjer: Nu vet du absolut inte vad du pratar om. Sånna som säger så, säger det bara för att dom är otroligt rädda för hästar.

Hemp: Skit i samma, nu ska jag sova.

Vill se min idol Pelle Bäckman i Timrå, fast han är nog inte Timrås typ han heller.

jag; Ja, men jag är ju det!!!! :))
Jag ramlar ju alltid av eller så styper hästaset så man ligger med en fet häst över sig som försöker komma upp!!
Vet du vad nära döden upplevelser är????

Äh, Pelle Bäckman... Idol!? Han kändes bara sympatisk (någorlunda) under tiden i MoDo...

rådbjer: Jag vet verkligen vad nära döden upplevelse är, och att få en häst över sig är inte lika dant som det som hände mig en gång för inte så jätte länge sedan.

« · 72813