Numera är man Morabo med allt vad det innebär. Kan väl inte påstå att det är alltför upphetsande, men vad gör man inte för att ha ett jobb att gå till?
En hel del intressanta saker kom ju i alla fall upp till ytan. I mora betecknar man Simmons som värdelös. En "grabb" som hade allt gratis i sin ungdom, men som inte förvaltade detta. Han blev bara "en" i mängden som man uttrycker det. Man pratar inte gott om den grabben, man undrar vad Mr mora hockey tycker om det? I mora pratas det inte så mkt om hockey, utan det är Vasaloppet som betyder allt. Men lite intresse finns det i alla fall. Mora och Leksand drabbas ju som bekant samman nu i år och det känns lite "hett" i alla fall.
En sak känns dock ganska så säker: Klarar inte Leksand att ta klivet upp i elitserien är det en större sensation än att England vann med 5-1 mot tyskarna. Varenda lokal sändning i TV dyker ngt med Leksand hockey upp. I varje tidning står målet klart vad Leksingarna ska göra i år- att ta klivet upp i ES. Jag tror de gör det- iofs utan mitt medlåtande. De kan gott harva på där de är idag. För mig hade det varit bättre om Mora tog steget upp, då har man ju gångavstånd till drabbningarna. Men att Simmons verkar vara så dålig verkar inte bra.
Stridhsyxa: Glöm för all del inte heller att hen tycker att vi bara har 2 topp 6-backar i Hardegård och Forsmark. Sen efterlyser han fler stabila seniorbackar. Vet inte men jag tycker att Svenssons 36 år och Diddes 31 år samt Nässéns ... | Läs mer
En hel del intressanta saker kom ju i alla fall upp till ytan. I mora betecknar man Simmons som värdelös. En "grabb" som hade allt gratis i sin ungdom, men som inte förvaltade detta. Han blev bara "en" i mängden som man uttrycker det.
Man pratar inte gott om den grabben, man undrar vad Mr mora hockey tycker om det?
I mora pratas det inte så mkt om hockey, utan det är Vasaloppet som betyder allt. Men lite intresse finns det i alla fall. Mora och Leksand drabbas ju som bekant samman nu i år och det känns lite "hett" i alla fall.
En sak känns dock ganska så säker: Klarar inte Leksand att ta klivet upp i elitserien är det en större sensation än att England vann med 5-1 mot tyskarna.
Varenda lokal sändning i TV dyker ngt med Leksand hockey upp. I varje tidning står målet klart vad Leksingarna ska göra i år- att ta klivet upp i ES. Jag tror de gör det- iofs utan mitt medlåtande. De kan gott harva på där de är idag.
För mig hade det varit bättre om Mora tog steget upp, då har man ju gångavstånd till drabbningarna.
Men att Simmons verkar vara så dålig verkar inte bra.