1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580921 inlägg · 6216 ämnen

Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07

860673 · » Till forumet


Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Nån som vet var man får tag i 7:e matchen? Missade ju första perioden och vårat enda mål.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Skarin: Japp! och nu pajar MoDo han igen!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Aftonbladet, Lasse Anrell

Mitt hjärta blöder för Timrå.
Det måste vara oerhört bittert att bli utslagna redan i kvartsfinalen efter en säsong där de var överlägsna hela hösten.
Nu är det ingenting värt. Riku Hahls comeback kom för sent.
Och en usel tröst är det antagligen att de får betyget att de i sina bästa stunder spelat den bästa hockeyn i elitserien.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Skarin: Skönt var det att Timrå vann när Warg var borta, det bevisar den gamla sanningen att små hundar presterar bättre när stora hundar är sjuka!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Det enda jag egentligen kan klaga på är Fredrik Wargs sista tre matcher. Det är den största besvikelsen just nu. En förstacenter får inte vara så dålig när det verkligen gäller. Att inte uträtta någonting mer än att slå bort passningar och vara extremt slö på rören var inte vad jag hoppades på när detta skulle avgöras. Om det beror på smällen han fick eller andra orsaker låter jag vara osagt. Därför är det ett litet frågetecken hur kan kunde få ett så stort förtroende sista matcherna. Detta måste ju alla ha sett. Nu är det ju inte därför som vi förlorar det här, men det är en del av min besvikelse. En ganska viktig del som jag ser på det.

Tack för den här tiden, Warg. Du har varit guld värd för oss. Den saken är säker. Vi har gjort dig till en ganska given landslagsspelare.

Lycka till i fortsättningen!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
FM: Kolla ditt inlägg du skriver!

Peter Regin 4,18 in i sudden !!!

Och vad händer!
Per Svartvadet 4.20 in i sudden!
BLä!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hassebo: Tycker du inte?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hassebo: Tycker du inte?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Chief: One more thing: Knylan! Räcker så.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
RocknRolf2: Tekniskt sett är jag ju ingen man, men nog har jag ältat förlusten. Lär göra det ett par timmar till också. Men det är lättare att göra det i spritdimman. Men den gör det å andra sidan jävligt svårt att skriva inlägg.

Men ett stort tack till Kenta för den här tiden måste jag ju klämma ur mig medan jag fortfarande är i skrivbart skick.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Fan vad tidigt alla lägger sig, stanna uppe och älta förlusten som riktiga män!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
zigge: Som du ser gjorde din fyndighet mig svarslös...
Kommentera



Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hollywood Hogan: ujujuj, lägre än Glocalnet, MYCKET lägre
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
mrchong: Ja, Silly season är grymt underhållande ibland :D
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Spasm: okej. jo i Timrå är vi ju som en enda stor familj.. :)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hollywood Hogan: Det gör inget. Vi kan ta det! (spott förbrödrar)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Spasm:
Jag är inte ett dugg arg, tackar som frågar! Gläder mig bara att höra att vissa Timrå-fans gör som man bör... Spotta på packet bara!

Visst vann ni, men det hindrar inte mig från att tycka illa om er förening.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Mats Edström: Aha, då ska jag nog börja hålla på Färjestad oxå ;)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
mrchong: Förhoppningsvis nära sin familj ;)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hassebo: Nä, jag kör med bigami! ;-)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
nån som vet var Fredrik Warg spelar i höst?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hollywood Hogan: Tja, ska man säga det som...ilskan kanske. Jag menar, det är över!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Mats Edström: Har jag missförstått nåt el. har du gett upp Sundsvall hockey nu el. har du blivit scizo? =)
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
shinzawai: Du gillar mig va?
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hollywood Hogan: Hjälper föga nu va?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Spasm: Det är inte för inte som Sanny har ett C på bröstet. en stor lirare och människa.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
shinzawai:
Härligt att höra! Jag hade gärna närvarat och spottat lite på er...

HATA MODO!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hassebo: Tack för en fin kvartsfinal-serie, till dej och alla andra goa tikare som jag känner!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
shinzawai: Spott kom åt andra hållet oxå, trumstockarna försökte stjälas av Modo-supportrar under en paus. Som man bäddar...

Kvällens roligaste kommentar av Harald: "Vi var värda det här". Ja just det..
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Hassebo: Konstigt att man hånar en klack som kör "hela hallen" efter en skada och EN TRUMMIS SOM SPOTTAR PÅ HEMMAPUBLIKEN OCH KASTAR FÖREMÅL PÅ HEMMAKLACKEN! Som man bäddar sover man.


Tack för en rafflande serie, jag kunde inte njuta sista tre matcherna men med lite distans så kommer jag att inse att den här matchserien kommer att leva med mig. För alltid. Tack för motståndet på is och i etern. Ni kommer igen.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Man får väl säga grattis el. nåt då till vinnande laget. Kan ju inte direkt säga att Modo är bättre när de först gör årshistoriens tuppmål i sjätte matchen o suddenpyts i sista men men, sånt som händer.

Tycker dock hemmapubliken betedde sig rätt bedrövligt emellanåt efter matchen. Så illa som man mår efter en sån här torsk är obeskrivligt. Då räcker det väl att hemmafolket fokuserar på att hylla de egna o inte hålla på sparka på de som redan ligger. Var inte bara nån ramsa som det stog tidigare utan ett antal... Måste vara nåt Ö-vikskomplex som hänger där o dinglar...

Skönt att vara hemma igen iallafall. Älska TIK!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
mrchong: För övrigt så tycker jag det var strongt av Sanny att komma in på isen igen, själv, mitt bland jublande modoiter bara för att hämta matchens lirare priset och fotas. Det kunde man kanske gett honom i omklädningsrummet eller nåt.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
mrchong & andra: Ja TACK för denna serie, man önskar den inte skulle haft nån förlorare, så jämnt var det, ända in på målsnöret.
Det är redan en KLASSIKER på många sätt.
Att hårda ord har slängts fram å åter, här o mellan klackar,
det hör till, men att därefter 'hata' varann känns lite ... barnsligt.
Nåväl, TACK för denna serie, lev väl, värva rätt, vi möts igen - i höst!!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
mrchong: Ja Modo är sämre än Knäckebröhults IF i PP... Tur att Tik liknade IFK Fläskobäckens i deras också. Annars hade det varit rätt ner i dyngdike för MoDo
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Spasm: det kanske går bättre mot Hv71 men i PP spelet måste ni skärpa till er om ni ska vidare från semin..
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
mrchong: Ja, vi ser med olika ögon ;)
Jag är ändå orolig för jag har högre krav på MoDo. När man viker ner sig så gör man det som en rejäl tumståck. "Fist in the face- attityden" som vi hade ett tag är lite borta....det känns sådär. Även om vi vann idag.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Salle: Så farligt kan det ju inte ha varit.. det ska skrikas ock gapas lite det är ju Slutspel... Nästa gång är det vi timråsupportrar som får gapa.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Spasm: Modo var knappast det bättre laget. Timrå var bättre i större delen av kvartsfinalerna.. sen att vi inte får in puckuslingen oftare är dåligt av oss samt vårt Riktigt usla PP spel. Modo hadde mer flyt.pucken gick modos väg kan man lungt påstå.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Dream Team: Du har nog rätt i att man borde reflektera lite.
Men om man från TIK-klacken klagar på fingervisningar och nidvisor från "oss" är lite P-A-tetiskt.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Salle:
Ha ha ha Fy faan !!!! Jävligt taskigt å filma
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Poffa: Jo, men det där snacket "Kan tänka mig att Timråklacken skrikit en del om Timrå vunnit också." det håller väl inte riktigt i nuläget, gör det? Som jag sa till dig tidigare. Man får nog ta och höja blicken ett snäpp här och reflektera vad det är man har fått vara med om. Gör man det så inser man, eller man borde iaf inse, att det inte är värt att hålla på med några löjligheter över huvud taget här. Men det är klart. Alla är vi olika, och alla har såklart inte sinnesnärvaro nog att "göra rätt" i alla lägen.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Allt det här Lillebror snacket verkar vara väldigt viktigt för Ö-viksborna. Väldigt viktigt att vara storebror? Så kanske man känner om man kommer från en liten blåsig skitstad som ö-vik. Ni får gärna vara storebror.... Inte lika kul nästa år när lillebror hoppar upp och sparkar en i pungen.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Salle: Den var ny, den skulle man kunnat använda, om nån kommit på den ;)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Lumber Jack: "Hela hallen!" tycker jag är en klassiker. - Den tar vi med oss.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Lumber Jack: Nja vet inte. Den är så jävla gammal å uttjatad. Tror ja hörde den första gången när TIK spelade i kvalserien mot Leksand hemma när LIF ledde med 3-4 mål och LIF-klacken mådde ganska gott.

P.S: Timrå vände den matchen och vann...
Kommentera

860673 · »