1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598774 inlägg · 6213 ämnen

Slutspel...

Sv: Slutspel...
mike66:
Tackar så mycket 66an för "infott"

Rolle du kan kolla själv för du har ju min "Timrå IK -en klassiker"

Knylan: Katiga är ungefär som kaxiga om du vet vad det är.?
Hahaha...
Okey..nått jag kan tänka på...
Tack så mycke..lycka till ni med..

Jag:
Ne jag tror inte det....
Delvis hade vi sex man som inte fick spela eftersom twarepidemin vi hade......Antar att vi var väl bara så glada att vi var uppe i elitserien och alla spelare platsade ju inte i eliten...
Freddan Johansson var ju då bäst men fick en knäskada i början av säsongen....
Vi har lärt oss mycke..ta varje match på allvar och så vidare..
Ja jag gick på hockey då men inte lika ofta som nu..
Myran har mycket snabb fart i sina skriller...
Kanske det men inte mycket med erfarenhet...det behövs också..
Jag får väl köpa egna tårtor till "min" kära club istället....

Wesse:
Är det den boken,får väl ta o lete fram den då...#30

mini myran:

Jag förstår dig... Du som bara tror att Timrå bara är Henrik Zetterberg... Hur länge har du varit LHCsupporter...? 2-3 år...? max 5 år iaf, för tidigare fanns väl knappt clubben på elitnivå eller är du en som gått från att ha varit Vita Hästen supporter kanske...? Vad jag menar är att Timrå IK är Hockeykultur o har så varit långt innan Henrik Zetterberg föddes...

Linköping ska ha all heder åt sin säsong, de har klarat av att göra en "Timrå" som det vackert nog heter... Klara sig kvar utan kvalspel...

Vi ska försöka att undvika att göra en "Linköping"... Att ligga sist nästan hela elitserien o sedan åka ur i kvalet...

Lag som Linköping kommer och går, Timrå IK består...!

Jimmy:
Nja..3år ungefär...
Lite innan men inte mycke..
Okey..Förresten när gick ni upp i eliten första gången?
Ja tänka sig en "Timrå"...
Vi är mycket nöjda över att bara stanna kvar till en säsong till..
Vi var in elitdugliga då..kanske ni är vem vet..
Dröm vidare grabben ZzZzzzzzZZzZzZzsZ...
Vi är i eliten för att stanna!
Ni kommer inte vara här så länge till..
kanske bara denna säsong..kanske en säsong till..kanske två säsonger om ni har MYCKET tur.

mini myran:
Ok, som jag trodde ungefär då, 3 år alltså... Då är dina synpunkter mer förståliga... Kull att du blivit Hockeyintresserad iaf, du kommer lära dig mer med tiden... Häruppe är man uppväxt med Hockey, finns inget annat... Kultur kallas det... Timrå IK har 24 säsonger i högsta serien...

Jimmy:
Ja..började med att pappa gav mey biljett på födelsedan..fanns en snygg kille o sen blev det intressant...nu är det hockeyn och inte killarnas utseende som gört..
Okey..
Måste vart tråkigt om man gillat nån annan sport..
okey..det visste jag inte att det var så mycket..

Känns bra att det är fler än vi södertälje supportrar som upptäckt att LHC supportar är totalt okunniga, ignorranta och överskattar sin egen klubb till tusen.... pengar bygger inte hockeykultur..det kommer bli dyrt för LHC som inte kan få fram en enda egen produkt... har man ett sopp juniorlag går det inte att ha ett lag i elitserien utan fruktansvärt mycke pengar...

« · 67522