1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598790 inlägg · 6213 ämnen

Slutspelsbiljetterna

Slutspelsbiljetterna
Jag såg att Frölunda prioriterar sina medlemmar, de som är medlem och de som har seriebiljetter har första tjing på slutspelsbilj, dessa släpps den 14/2 och allmänheten får köpa den 19/2.
jag vet att de som har säsongskort i TIK har fått hämta sina biljetter, borde inte TIK också som Frölunda prioritera oss som är medlemar så att de riktiga fansen verkligen kommer åt dessa slutspelsbiljetter så att det inte bara blir en massa slippsnissar på matcherna!!??!

Vad tycker ni?

Sv: Slutspelsbiljetterna
matsby: en massa slipsnissar som knappt ens klappar händerna....

heart:
man börjar redan få ångest över detta biljettjagande,,tänk om man blir utan??
vilken mardröm

matsby: då tror jag att jag begår självmord....man får väl skolka från skolan och ställa sig i kön klockan sex på morgonen dagen då det är hemmamatch..kommer man inte in då då är det skandal!

heart:
säkrast är nog att få tag i en förköpsbiljett,tänker nog ta ledigt från jobbet den förmiddagen det är biljsläpp.

matsby: jag tänker chansa...tänmker inte köpa förköp,det är alldeles för dyrt...hur mycket går en ståplats på då?

heart: tror faktiskt inte att det kommer att bli dyrare än några tior på ståplats, kan inte tänka mig något annat.
Går det åt skogen så får man ju åka på borta matcherna i stället, där bör man ju komma in.

matsby: en del räknar 5or 10or man får väl offra sig men ok många har det knapert en del får mat på torget i Timrå gratis och det är ju bra.

Någon som vet när det är biljettsläpp för första matcherna i slutspelet?

Daniel24: Måndag den 24:e kl. 11.00. BE THERE!

Dream Team:
Släpper dom biljetterna till alla matcher i kvarten då? kan man beställa via atg och biljettdirekt oxå?

matsby: ja,men jag betalar ju 40 så jag tror jag inte köper förköp..

Daniel24: ATG, Cerisresor, Ticnet, samma som under grundserien. Tror man släpper till dom två första hemmamatcherna. Det kan ju vara slut efter det...

Daniel24:
Yess,,det är till match 1 och 2 till att börja med 3 och 7 mars, man släpper nog bara dessa i och med att man inte vet om det blir fler matcher...
kan då köpas via ATG och Ticnet ifrån 11.00.

« · 214188