1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

583010 inlägg · 6215 ämnen

Snacka om upphämtning!

« · 804514 Till forumet


Sv: Snacka om upphämtning!
Vilken skööön poäng!

Noterbart: Njurundaklanen med Laken och TGO/Talangscouten for hem efter halva matchen.
Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!
RocknRolf2: Såg vi vändningen nu?...Warg nere för räkning, då tänkte man. Nej inte nu igen....Sen reser han sig och hela Timrå gör en kanoninsats efter alla snedträffar i första. Sanny leverar både pärlor från klubban och tacklingar in i sargen, Styf ser spelglad ut. Reign regerar och sen Warg....Wilken kille!!! Han personifierar hela iden som Timrå ska spela efter, hjärta, speed och ödmjukhet!
Många som kämpar, man ser trötthet men jag tror detta är vändningen!

Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!
Fan vad grymt bra gjort! Detta kommer betyda mycket, självförtroende mm
Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!

Usch vad många medgångare det finns i denna GB..

FORZA TIMRÅ IK

Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!
Kvällens upphämtning måste ju få laget att tro på sig själv igen... och kanske tomten har en vägg i säcken när han kommer till Backlund...
Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!
RocknRolf2: Jag är ikväll en mkt STOLT tikare! Detta var en otroligt viktig upphämtning, förhoppningsvis viktigare än vi anar! Härligt att lägga sig nu efter att ha varit helt under isen 1:a delen av matchen! :-D
Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!
druiden: 13 pinnar men 1 match mer till ingemansland. 17 pinnar men 1 match mer till kvalspel. 3 dar till julafton.
Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!
RocknRolf2: Ja, en poäng närmare topplagen.... alltid en bra början...
Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!
1 poäng men ett stort steg i rätt riktning. Bra!
Kommentera

Sv: Snacka om upphämtning!
Västrabo: ja så härligt alltså !! =)
Kommentera

Snacka om upphämtning!
Får ändra min ämnesrubrik som jag skrev i första perioden.Det gör man ju så gärna efter den bedrövliga inledningen på matchen.
Kommentera

« · 804514