1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581612 inlägg · 6216 ämnen

Södertälje 27/10

145143 · » Till forumet


Sv: Södertälje 27/10
easy: Det är de priser jag fått av kansliet!
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Madde: "Ståplats borta: 125,- vuxen 75,- Ungd till 18år. "

Har de höjt? Det kostade 60kr för student/ungdom när jag var där för 1-2 månader sen.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Madde: Faller ingen skugga på de som hänger på varken från Sundsvall eller Stockholm. Roligt om det blir så många som möjligt bara.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Johan J: Vi får hoppas. Lite skamligt om 08 skulle vara fler än oss... Om vi behöver något där nere så tar vi det senare.

Tik08: Har just mailat er.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Madde: En packad Londonbuss skulle jag tippa. Eller? Vore mäktigt att synkronisera bussarna och anlända i kolonn.

Räknar med att vi behöver poliseskort efter matchen. Trafiksituationen runt Scaniarinken har varit ett stort problem så här långt. Det kan finnas skäl att höra av sig till SSK igen för instruktioner.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
TIK08: Hur många bussar blir ni?
Jag har just talat med Södertälje SK ang. entrépriser och dylikt!

Ståplats borta: 125,- vuxen 75,- Ungd till 18år.
De är dyra på ståplats men desto billigare på sittplats. Om nu någon skulle bry sig om sittplatser...

Vi har fått in 1 anmälan idag. Inte många som är nyfiken på den levande legenden som reser med oss.
Legenden Eldebrink kan iaf vänta sig ett hjärtligt mottagande i Scaniarinken.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Stort intresse och en trevlig jämn ström av anmälningar till TIK08-bussen till Tälje men än finns det gott om hjärterum och stjärterum kvar. Anmäl er enligt gästboksinfon ovan!

TIK08 - med Werner Westin Omnibuss mot SM-guldet!
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
El Maco: Jag har maskin så Du kan få klippa Dig gratis hos Redax Herrfrisering... Vill Du ha annan maskininställning än 1 mm kostar det dock extra...
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Swordster:

Vill ni ha en bred överkropp så gör som mig: Lägg in en prilla under läppen.

TIK - FBK....4 - 2
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
El Maco: Måste man inte ha en överkropp då?
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Nylin: ...med stearinindränkt torso...


(syntfrillan försvann hos en grymt effektiv och billig herrfrisör, 160:-, han kunde bara klippa med maskin han och fort gick det... snaggad och inte snygg, enligt min kära sambo ser jag numer ut som en dörrvakt när jag har den mörka kostymen)
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Redax 2: ...och lätt fluffiga syntfrilla...
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
El Maco: Ta med slipsen.En del av oss är nyfikna på hur månadens lallande fåne (??) ser ut...
Det enda jag saknar är det korta avståndet och, enligt vår ordförande, en kort kjol.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
...och snygga slips...
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Madde: I det här fallet är nog hemligheten en busstur på en halvtimme istället för kollektivtrafiken drygt dubbla tiden. Samt min charm, karisma och utstrålning. Och ödmjukhet.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Madde: knepet heter nog Stockholm...
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
El Maco: Cirka 20 hittills+ Ceris. Vi blir en buss som åker ner.
Vad har du för knep för att få folk att åka buss med dig?
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Och nu - trettio anmälda till TIK08-bussen.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Nån som vet hur många anmälda det är ner till Södertälje???
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Hur många anmälda norrifrån? Vore kul om vi blir 100-150 på bortaståplats.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
25 anmälda på ett dygn till TIK08-bussen Stockholm-Scaniarinken tur och retur. Kul! Max 55 platser men det kan bli något färre. Vi h hoppas på stoooor buss. Tveka inte att anmäla med ett mail till [email protected]

Samlingen blir på Bally James Duff, Centralens Pub. Mer info och tider kommer i god tid före söndag på maillistan och hemsidan (se länktips)
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Vill Du veta vem? Följ med på resan...
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Madde: Mmm... En blivande legend i mina ögon. Och då tänker jag inte på "Bulla". Han är redan en legend.

Fortsätt att anmäla Er.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Anmälningarna rullar in. Alldeles nyss ringde en känd även omtalad man på Timrås Kansli och vill resa med oss.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
TIK08: Låter bra, låter mycket bra!
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Skarin: Det kan du lite på. TIK08-samling inför matchen i närheten av Södra Station, info kommer på TIK08:as infosida inom kort.
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Madde: Hej Timrå Timrå Hej,
Timrå är ju helt okej, Hej Timrå Hej Timrå.
(melodi Hej Mickey)
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Meddelande till TIK08: Visst anordnar Ni en resa till Södertälje nu på söndag?
Kommentera

Sv: Södertälje 27/10
Det kommer endast gå en buss ner, dvs 59 platser!

Just nu är 15 anmälda. Nu kommer det gå fort, ring nu!
Kommentera

Södertälje 27/10
Ny resa på gång. Denna gång beger vi oss till Scanialand och tar oss an Södertälje SK, klubben där Eldebrink är en legend.

Priset för resan är 220,- På vägen hem från Modo fick vi in nästan 10 anmälningar. Ett bra pris för resan dessutom har just lönen ramlat in =)

Ring och anmäl Er till mig på 073-5777049 eller till Maggan på 073-9248999 senast torsdag. Vi tar även emot anmälningar under matchen mot Färjestad som vi brukar göra.

Vi åker kl. 8,30 från Timrå och 8,45 från Sundsvall.
Vi tar ett matstopp och måste vara på plats en timme före nedsläpp.

Timråspelarna har kommenterat hur mycket stödet betyder borta i söndagens Aftonblad.

Som vanligt är det först till kvarn som gäller!
Kommentera

145143 · »