Att Freddan står före Kimmo i matchtruppen, betyder det då att han står imorn?? Annars har juh alltid Kimmos namn stått först... Personligen tycker jag att Freddan skall luftas nu så Kimmo får vila lite
Frasse: Han står nog först för att han har lägre nummer skulle jag tro. Kimmo ska stå , skulle tro att han är grymt besviken efter Färjestadsmatchen och kommer nog att spika igen målet imorron !
Skarin: Det är klart att Kimmo ska stå efter skitmatchen mot Färjestad......Han håller nollan imorgoneftermiddag mot Södertälje.. Leve Kimmo Kapanen....
SMÅLAND: Jag är övertygad om att Andersson borde ha stått mot FBK, inte för att vi vet vad som hände, utan för att visa att vi har två bra målvakter, förstå hur taggad Andersson är, där kommer det att spikas igen om han får chansen. Fram för Andersson i buren. Timrå till slutspel !!!!
Frasse: Fins ingen anledning att byta kapanen, kanske för att skapa förvirring i försvaret då de är vana att spela som kapanen vill,,,, och de sex målen,,,,,såg inte han svicktade mot FBK, så varför ändra ett vinnande konseppt
HH: nej jag har aldrig påstått att Kapanen har något som helst ansvar för senaste matchen....i mitt tycke var det många "turmål" som FBK fick....sargstudsar, självmål osv... Men samtidigt så är det omöjligt att låta Kapanen vakta kassen i 50 omgångar....Freddan måste luftas NÅNGÅNG å ifall han inte får chansen efter 6 baklängesmål, ja när skall man då kasta in honom?
Kapanen har varit å ÄR grym i kassen, inget snack om saken. Helt klart en av elitseriens bästa målvakter! Men nån gång måste han få lite vila oxå, även utöver de speluppehåll som kommer..
Blake Slåhan: Här kommer en ström av killgissningar, häng med! Till att börja med så håller jag inte helt med om att backarna var för dåligt involverade i det offensiva, jag köper att vi har/hade för få poängbackar (lyckas Freij ... | Läs mer
I morgon blir det fart under rören, med tanke på hur våra hjältar spelade i torsdags.... det kan bara bli tre poäng.
det är nästan så att jag kan lova att jag går hem från scaniarinken om det blir förlust, negativt tänkande, tre poäng samma sak som pengar på banken.