1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598811 inlägg · 6213 ämnen

Supportermatch

Supportermatch
Blir det någon supportermatch i år? Någon som vet?

Sv: Supportermatch
dr Dängroth: Jag vill gärna vara med. var anmäler man sig? vilka möter man?

dr Dängroth & El Maco:
Det är för sent att anmäla sig nu. Men det går nya segertåg i framtiden. Vilka vi möter? Är något pajasgäng från stan.

mike66: Segertåg?
Verkar inte vara samma spårvidd på det så kallade segertåget och rälsen.
- Urspårat, sa Bill.
- Ur spåret, sa Bull.
- Heja Sundsvall, sa elake Måns.

Varför finns det ingen information om Supportermatchen på er Supporterklubbs hemsida? Dessutom borde väl föreningen ställa upp och propagera för matchen på den officiella Timrå IK-sidan.

Det borde ligga i allas intresse att marknadsföra vår lilla holmgång, om inte annat för barnen på sjukhuset, som pengarna går till.

HH: Ska du stå i år också?
Hann inte köra över dig senast och därför ber jag allra ödmjukast om en ny chans.

Moverare:
Med Maja gräddnos och Wiklund i båset så lär det bli ett kaos utan dess like både i båset och på isen för er.

Trots allt så är det ju hemmaplan för oss och det brukar vara avgörande i sådana här supportermatcher.

-Kärringar, sa elake Måns och hånlog styggt.

mike66: Vad är elake Måns för sorts djur? Kan du inte din Pelle Svanslös så kan jag upplysa dig om att Måns är en katt.
Katt!
Katter äter allt möjligt, råttor, torrfoder, Whiskas och leverpastej.
Men, katter äter även fåglar.
Okej, Måns är en katt, lodjur är också kattdjur.
Alltså, katter och lodjur är släkt.
Vilket innebär att även lodjur äter fåglar.
Men eftersom lodjur är större än katter så klarar de av större fåglar.
Det är därför vi inte räds de rödmosiga gaptrastarna från norra grannkommunen.
Istället för att citera katten Måns borde du travestera den närsynte bofinken Knut.
Betydligt mer passande och du slipper göra dig själv till åtlöje.

mike66:
Förövrigt så vill jag höra ett jubel från klacken så stort att taket på ladan lyfter när jag sätter in den första överkörningen på Vomerare.

Han har varit ovanligt kaxig denna gång. Nu ska agnarna sållas från vetet..

Vad var det den dära Roxettelåten hette? Crasch bang boom...

Moverare:
Jag snackar om Måns Herngren som ska stå i vårat bås.

Jag göra mig till åtlöje? Du ska nog få det du har samlat ihop till, Sundsvallsfjant.

mike66: Du borde lyssna på Becks "Looser", eller möjligen "Shot down in flames" av AC/DC. Även "Hell ain´t a bad place to be" och "Kicked in the teeth" av samma eminenta band bör fungera.

mike66: Ho, ho, ho.
Dåligt räddningsförsök.
Skott i öppet mål.

Moverare:

Det räcker med Ac/Dc:s "Highway to hell" när ni glider in på motorvägspåfarten. Slutligen när ni är på hemväg kan ni ju ringa upp Gösta Knutsson (om han nu är i livet) och skriva en ny Pelle svanslösbok. -TIK:arnas lek med katterna-

Moverare: Skott i öppet mål brukar du missa.

Moverare: Riktigt stora Örnar tar kattdjur i sina klor flyger iväg med dem och käkar upp dem. Mhoooooaaaaa

badger: Har denna tråd något med lodjursjakt att göra?
Det var visst många som skulle "bort" i år. Får man bössa om man är med på jakten?

dr Dängroth: Visst kan du få en bössa. En sån som man samlar in pengar i, för barnsjukhusets skull.

SUNDSVALL HOCKEY - LAGET I STAN!

« · 177562