1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

Supportermatch

« · 347081 · » Till forumet


Sv: Supportermatch
Laget börjar mer eller mindre ta form! vill du vara med och knäcka bobbarna 27/12 så snabba dig med anmälan! messa mig om ni vill vara med
Kommentera

Sv: Supportermatch
Nike89: Jag väntar på din anmälan till Supportermatchen.
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: Smurfigt, supersmurfigt.
Och Gammelsmurfen förstås. Han är ju blå/röd, ST Hockey eller?
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare:
har inte fått tag i henne ännu, men självklart skall hon bli bjuden.

Per HApps:

saften räcker till alla.
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: Och Sarsaparill.
Förresten är lilla Smurfan inbjuden?
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby:
Om jag tar med mig ett glas, bjuder du på lite saft då?
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare:
det vette tusan, men jag skall sitta där och dricka hallonsaft på läktaren.
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: "Gargamel och Smurfjakten" eller "Pluttesmurf på jättehal is".
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare:
vilken syn,,en liten blå smurf som sätter fart med massa stora
blodtörstiga eagles efter sig
:-)
Kommentera

Sv: Supportermatch
Vi jobbar för övrigt på att få med Nike89 i laget, men då skulle väl ingen i Timrå bry sig om mig, och det skulle bli förfärligt tråkigt om alla jagade honom.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Dream Team: Glöm det jag skrev, jag måste kolla.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare: Var det inte den 27:e???
Kommentera

Sv: Supportermatch
Det blir Supportermatch även i år. Datumet är satt till den 29 december, mer information om tid kommer snarast.
Naturligtvis spelas matchen i Gärdehov.
Kommentera

Sv: Supportermatch
willysson: Glädjen att få möta dig på isen skulle vara så obegripligt stor att jag utan vidare kan ge dig dispen vad gäller alla typer av skydd.
Själv funderar jag på att spela utanb hjälm, precis som Craig Mactavish, Rod Langway och Dave "Hammer" Schultz.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Ett tillägg.. När ni skickar intresseanmalan om att få spela så skriv namn och vilken sorts utrustning ni behöver låna
Kommentera

Sv: Supportermatch
actionleif: Det vore kanon det! =) Det som "krisar" mest för egen del är väl byxor...
Kommentera

Sv: Supportermatch
actionleif: får hoppas på det, kanske ställer upp...vem vet..!
Kommentera

Sv: Supportermatch
Bergius: Hjälm och benskydd vad jag vet av, men vi jobbar på en lösning med att låna juniorernas utrustning, precis som matchen mot A-laget
Kommentera

Sv: Supportermatch
actionleif: Ngt krav på utrustning?
Kommentera

Sv: Supportermatch
actionleif: blir njut det! :D
Kommentera

Sv: Supportermatch
Jansson: klart :)
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare: hehe, måste jag ha hjälm när jag spelar??? och skydd??? mer spännande utan....
Kommentera

Sv: Supportermatch
actionleif:
ska du vara med :)
Kommentera

Sv: Supportermatch
Har ännu inte fått någon anmälan.. varken på mailen eller på telefon.. Är det ingen som vill spela i år? Tidigare år har intresset varit super stort, varför inte nu ?

Kom igen nu, ställ upp för Supportermatchen.
i år vinner vi!
Kommentera

Sv: Supportermatch
Smokey:

Men kan vi inte låna in lite MIF spelare eller lulingar ?
de brukar ju inte ta ett skär själva utan hänger bara på kroppen, då har du ju chansen att slå två flugor i en smäll !
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: Det är sådana fina inlägg som får mig att lägga in extra träningspass i slaktboden med alla djupfrysta tjurkropparna upphängda i slaktkrokar. Lindar man nävarna med folie så håller dom längre...

Problemet är bara själva skriskoåkningen... Kan man få dispans att ha med en sparkstötting i matchen? Sist lyckades ju Moverare smita iväg hela tiden. Men rinken krymper för Moverare. Var så säker...
Kommentera

Sv: Supportermatch
Smokey:

Ja vad säger man,, Timrå är heta för tillfället
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare: humor är onödigt fjoll. En riktig ångestmästare konstaterar kallt och lite snarstucket:
- I dag ja!
Om till exempel Timrå vinner en match eller solen skiner.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare:
Skönt, då man fortfarande får använda handuken endast vid rakning, jag är ju bara 33.
Därimot så kommer jag garanterat att bevittna händelsen, man vill ju få chansen att se Moverare sitta som ett frimärke inklistrad i sargen.
(Smokey, gör ditt jobb)
Det kommer för övrigt att vara enda gången man kan förknippa en sundsvallhockey spelare med ett frimärke .
Kommentera

Sv: Supportermatch
Mange: Hur som helst, datum diskuteras, och det var ju roligt att någon förstod mitt lilla skämt.
Till skillnad mot humorbefriade, självupptagna och snartstuckna typer som Smokey.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare: Hehe, Jo jag förstog den, Positivt att det inte verkar vara någon sanning bakom det hela.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Mange: Inget jag hört nåt om, och jag är ju ändå med och arrangerar. Däremot har vi funderat på en gräns vid 37. alltså, inga ungdomar, bara snart medelålders män och kvinnor.
Skojade bara, bäst att förklara det på en gång, det är ju inte många här som förstår min lite speciella humor.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare: Har hört ryktas om att det eventuellt skulle vara åldersgfräns på 18år iår är det någon sanning idet?
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: Det där med kvinnor är svårt.
Hur som helst, vi håller på att diskutera datum för Supportermatchen. Så det är bara att börja samla ihop ett lag för årets förnedring.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Smokey:
är det så man blir av med dom,,ber att hon skaffar en kompis så kan man dumpa henne sedan,,ja jäklar..tänkte inte på det *s*
Kommentera

Sv: Supportermatch
Garderat med 4-0!
Kommentera

Sv: Supportermatch
Nu blir jag riktigt orolig! Moverare funderar på saker om min fru... Med TIK-are delar man givetvis och tveklöst allt bra (eller dåliga saker) broderligt...

Men om en Sundsvall Hockeyfjant dyker upp i fruns umgängeskrets så är hon en ex fru.

Brrrr.

Nä. Nu åker portvinet in i skrivbordslådan. Lär bli radiosport och Text-TV till dagens bowling. (Födelsedagspresent från polarna)

Timrå IK-Malmö IF 8-2
Kommentera

Sv: Supportermatch
Smokey: Hur lång är en stund?
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare: Det klarnar Moverare! Men det kommer så som jag skriver att ta en liten stund...

Fundera inte mer över det där nu.
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: Smickrare där.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Smokey:
håller med,,nu Straightar vi upp här vá
synd att Moverare är som han är..
han är ju en klockren Tomte....
ja inte ren alltså..
Kommentera

Sv: Supportermatch
FH: Ah, du förstår.
Grattis.
Och Wolves har klättrat över strecket.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Smokey: Vad sur din fru ska bli när hon får veta att du kallar henne pojkvän.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare: Med tanke på att Dina idrottsliga preferenser är Sundsvall och Wolverhampton så kan jag förstå att Du har lätt för att hålla Dig för skratt.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Smokey: Skratta?
Åt vad?
Är det nåt jag missat?
Eller har du bara blivit lite rädd för vad som kommer att hända?
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: Varför kallar du min pojkvänn "fru";-)

Nä... Nu får vi ta och strama upp inläggen här. Moverare kommer att börja garva i natt någon gång. Då fattar han vad vi menar. Vi andra har haft en givande tordagseftermiddag. Moderatorerna slipper hyra tyska filmer för flera veckor framåt. Vi andra är redan för skadade...

Vinner Timrå i kväll så ska jag ställa upp som lucia i coffetown! (om ni andra är tärnor och tomtar)
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare:
han blev tvungen att sticka till frun och fråga om det var sant,,att han var snabbare än mig :-D

det är rätt..alla på Smokey kampanjen börjar ju den 13/11, läste det idagen Köping tidning
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: Fan, nu ger du mig ångest. Den tar jag ut på Smokey.
Kommentera

Sv: Supportermatch
Moverare:
jag menar bara att om du bott bättre kanske det blivit folk av dig med !
;-)
Kommentera

Sv: Supportermatch
matsby: Nej för fan, rätt hyfsat ändå.
Men visst hade det kunnat vara bättre.
Då insåg jag ju inte hur bra andra hade det.
Det är lätt att välja när man inte har några alternativ.
Kommentera

« · 347081 · »