Moverare: Det gäller ju bara att inte vara så kräsen..Alla bidrag måste ju vara välkommna..Det spelar ju ingen stärre roll om det handlar om 5000 eller 500kr....eller???
Moverare: Börjar man i tid så ska det nog lösa sig. Vad är det som hindrar att vi börjar jobba på det redan nu. Nog ska väl vi i SK och S-valls fans kunna sammarbeta på det. Det är ju trots allt ngt som gagnar oss alla
Moverare: Ser man det som anslutning till SCA-Cupen bör det väl inte vara alltför svårt att locka upp/ner ett gäng från tex Södertälje/MoDo, det svåra i det hela är väl som sagt istider samt utrustningar...
Stefan Jalonen: Det vore det optimala, men B-hallen i Gärde brukar vara bar då. Kanske om det gick att spela i Timrå, Kovland eller Njurunda eller helt enkelt flytta baren.
jalla: En serie kan bli svårt på grund av avstånden. Men kanske en helg och samla lag från Modo, Brynäs, Leksand och andra klubbar som inte ligger så långt borta. En helg och spela en massa hockey. Det borde vara genomförbart.
Moverare: Ja du,du hade nog tur att en annan könde sig lite stel och sliten efter bussresan till Leksand annars så hade du inte haft mycket och sätta enot på isen eller*Asg*... Hälsningar/KUBIKEN
FH: Det finns bara plats för ett Elitserielag, och tydligen finns det bara plats för ett Supporterlag.
Skulle för övrigt vara skoj att göra nåt mer av det vi byggt upp, att möta andra supporterlag. Både vi och ni har ju spelat ihop oss riktigt bra, matchen igår var stundvis riktigt bra.
Frella: Du vet, stridens hetta och sånt, när matchen är slut är allting glömt. Jag är en mycket fridsam människa tillvardags, men på isen gör jag det jag är bäst på.
JimmyH: Ja det är ju kung att du sa som det var till honom...Han är ju en lirare som aldrig kommer att spela i en högre div än super-alsvenskan med Sundsvall.....Det är rätt att du säger som det är,för han suger ju.....*asg*
Swordster: "Halshugga"? Nja lugn nu. Känns som att jag måste förtälja sanningen så det inte blir likt värsta fiskehistorien av detta.
Det var efter matchens slut då han som domare gått in och avgjort det hela.
Jag åkte fram och klappade klubban i isen framför han sedan gjorde jag på skämt som Dan Tryborn gjorde en match och lyfte på tröjan hans och frågade om han hade en Piteå-tröja under?
Då vart Herr Thelin tokig och knuffade till mig och sa att jag borde lära mig och åka skridskor. Då sa jag att om han lärde sig spelet ishockey så skulle han med lite tur kanske få göra ett byte i Elitserien någon gång. Han svarade: -Öhh Game Penalty på dig.
Moverare: En annan sak som slog mig och måste fråga dig därom: Om Du glider runt bland prominenta gamla slagskämpar i korridorerna i någon arena i nordamerika och råkar stöta ihop med Bob Probert och sträcker fram kardan: Hur presenterar Du dig då? Svårt att överföra ljud via denna sida men någon gång skulle jag vilja höra dig säga ditt efternamn på engelska!! Probban blir nog både konfunderad och impad!! :o)