actionleif: Haha, nej kan tänka mig det. Men en annan är ju i sina bästa dar fö fan. Hockeyträning varje dag med Ånges J18 kan bara bli inte bli bättre.
actionleif: Då tackar jag för mig! Kommer inte vara supportercoach i år! Jag prioriterar kärleken och åker norrut den dagen för att medverka på en födelsedagsfest och ladda upp inför julen.
Jag och actionleif har kommit överens om att inte bråka med varandra i år. Däremot har vi kommit överens om vilka vi ska ge oss på i respektive lag. Vi tror att publiken vill ha omväxling.
tjobba: Det är väl Rolle Westin om jag fattat saken rätt. Jag kommer iaf inte att närvara. Och får således inte upprepa fjolårets bragd. Men jag önskar er lycka till.
friskan: Gud vad skönt att slippa dig. Jag kan bidra med pengar via kurirer och ombud. Lekterapin är en behjärtans värd sak och således lättar jag på lädret för detta ändamål.
Fortfarande ingen som deklarerat att de inte kan komma på träningen så då hoppas jag att verkligen alla kommer också, så det inte blir som tidigare år .. svalt intresse på träning
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer