HEJ alla Timrå Ik älskare Jag vill inspirera alla TIKare att ta med en "ny"kompis på en Timrå match i höst. En person som kanske aldrig har varit på en BRA hockey match live [ eller allt för sällan..] eller som inte har nått lag att hålla på.[ stackars dom ..] Hockey handlar ju nu som bekant mycket om pengar men även en fullsatt lada är ju också mer stämning och TRYCK ! Jag tror att man som enskild person kan tillföra mycket mer till laget, matcherna och föreningen än man kanske tror... ALLA för EN, EN för ALLA - älska Timrå !!
Vi syns imorgon på ispremiären !!
Håller på för fullt och att bearbeta en inflyttat tjej som kommer från skåne och har inget favvolag. PS Svar till tråden: STIL Han som dansade som en tok på yran framför iggy Pop med matchtröjan nr 20 var undertecknad
iggy: Tog i fjol faktiskt med en HV-supporter som bor här till några matcher.... visst... han har väl fortfarande kvar hjärtat för HV men på dom matcher han följt med på har han stått med mej i klacken o hållit på TIK.....bara en sån sak...
HEJ alla Timrå Ik älskare igen - påminnelse/nytt försök att få igång er alla med följade: Jag vill inspirera alla TIKare att ta med en "ny" ellr gammal kompis på en Timrå match i höst/vinter. En person som kanske aldrig har varit på en BRA hockey match live [ eller allt för sällan..] eller som inte har nått lag att hålla på. [ stackars dom ..] Hockey handlar ju nu som bekant mycket om pengar men även en fullsatt lada är ju också mer stämning och TRYCK ! Jag tror att man som enskild person kan tillföra mycket mer till laget, matcherna och föreningen än man kanske tror... ALLA för EN, EN för ALLA - älska Timrå !!
iggy: Jag svarar mig själv... ha ha Vill bara så ett slag för nästa Timrå match som blir i Zätaland Det är alltså Timrå som flyttar söderut för en kväll och tar emot Mikael Simons gäng Mora IK Fredag 16/8 kl. 19,00 - Förköp kolla in www.nsk.nu Svagt att att det inte finns kvar på TIK hemsida vilka försäsongmatcher som är inbokade.. eller är det jag som ser dåligt... Ursäkta tjatet men varför inte ta med en [ ny ] kompis till NSK hallen på fredag - väl mött i Njurunda.
iggy: Nu ser du [ jag ] Hittade alla... försäsongsmatcher till slut på pressmeddelanden men det borde ligga på startsidan direkt så man ser det på en gång tycker jag. är det nån som vet när supporterklubben sida kan tänkas komma upp igen [ den saknas stort ] lägger in matcherna här: Timrå IK:s försäsongsmatcher är nu klara.
9/8 Ice Breakers (H) 19.00 5-4 12/8 Lada Togliatti (H) 21.00 2-2 16/8 Mora IK (i Njurunda) 19.00 24/8 Leksands IF (i Sala) 15.00 28/8 Lahtis Pelicans (Jämtland Cup) 20.30 30/8 Linköpings HC (Jämtland Cup) 20.30 31/8 Placeringsmatch (Jämtland Cup) 17.00 FINAL 6/9 Södertälje SK (SCA-cupen) 18.00 7/9 Sundsvall Hockey (SCA-cupen) 17.00 8/9 MODO Hockey (SCA-cupen) 17.00 12/9 Mora IK (B) 19.00 17/9 Skellefteå AIK (B) 19.00
Jag vill inspirera alla TIKare att ta med en "ny"kompis på en Timrå match i höst. En person som kanske aldrig har varit på en BRA hockey match live [ eller allt för sällan..] eller som inte har nått lag att hålla på.[ stackars dom ..]
Hockey handlar ju nu som bekant mycket om pengar men även en fullsatt lada är ju också mer stämning och TRYCK !
Jag tror att man som enskild person kan tillföra mycket mer till laget, matcherna och föreningen än man kanske tror...
ALLA för EN, EN för ALLA - älska Timrå !!
Vi syns imorgon på ispremiären !!
Håller på för fullt och att bearbeta en inflyttat tjej som kommer från skåne och har inget favvolag. PS Svar till tråden: STIL
Han som dansade som en tok på yran framför iggy Pop med matchtröjan nr 20 var undertecknad