1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580555 inlägg · 6216 ämnen

The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen

850205 · » Till forumet


Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Kerstin_k: hur länge har du jobbat med dom här filmerna igentiligen dom är ju svin bra gjort!! jag längtar till nästa fillm kommer ut!!
jag ryser när jag ser timrå hämtar upp från 3-6 till 6-6 mot HV71 hemma !
när sanny gör sista målet fryste jag!
jävulskt bra gjort av Kerstin_k! köng!!!!

MVH oliver!
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Jag är lite smårädd att den här tråden har gått många förbi på grund av det oerhörda flödet med diskussionstext de senaste dagarna. Jag släppte den här i måndags, alltså dagen innan första kvartsfinalen. Nu tänkte jag "bumpa" tråden så att den återigen får lite uppmärksamhet. Tänkte passa på nu när det är relativt lugnt här på hockeysnack. På så sätt kanske fler ser den.

Eftersom vi ändå är i slutspel tänkte jag också skicka med länkar till samtliga delar, så ni lätt och smidigt kan få tag i dem.

Del ett
iller.org/tik/Timr_ik_omg_1_-_20.rar

Del två
iller.org/tik/The_best_of_Timr_IK_-_Delv.rar

Del tre
iller.org/tik/Timr_IK_-_teruppstndelsen.rar

Del fyra
iller.org/tik/The%20best%20of%20Timr%E5%20-%20Avslutningen.rar

Det är alltså del fyra, avslutningen, som är den nyaste och hetaste delen i serien. Om någon av länkarna inte fungerar har jag fungerande länkar på min presentation och i vissa fall alternativa nedladdningslänkar.

Så ja, färdigbumpat ;)
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Kerstin_k: Då förstår jag dig. Jag omformulerar mig off the records. I övrigt så är jag inte särskilt imponerad av varken Timrå eller Modos spel ikväll. Men grattis till segern hur som helst.
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
MODOJohan: Du höjde dig själv högre när du angrep dogbites inlägg med "ni timråiter..." Det var det jag reagerade på. Att han inte kan hålla tand för tunga är väl hans största problem antar jag. Men bara för att han lider av tourettssyndrom behöver du inte släpa in oss andra i skiten.
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Salle: När han då "agerade" var det verbalt eller fysiskt?
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
sundsvallare93: Nej, jag är en bra förlorare och en bra vinnare.

Knylan: Ännu ett inlägg med hög nivå. Moget.


Kersin_K: När påstod jag att jag var bättre i mina inlägg? När drog jag alla över samma kam?
Allt jag sa från början var något i stil med Modo+paralellslalom mellan Timrås taskiga backar.
För det är jag en getknullare. Det är stiligt påpekat. Dålig vinnare.
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Paddan: Morrison "agerade" från avbytarbänken. Vad Enström och hans rival gjorde syntes aldrig i TV:n
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Paddan: Det beror på att det morrison gjorde, gjorde han från bänken.
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Skarin: Regelboken finns att läsa på nätet. Det är svårt att kunna den utantill.
Regel 537 handlar om slashing.
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Skarin: På något sätt så tycker jag nog det, fast samtidigt så ska jag inte förneka att hade situationen varit den omvända så hade jag nog skrikit och svurit och krävt matchstraff på Sanny.

Förresten, vad gjorde Enström och Morrison, det var inget som jag uppfattade från tv-bilderna.
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Paddan: "Skröders matchstraff tycker jag var rent ut sagt horribelt, max en två plus två minuters utvisning. Det var ju inte direkt som om Sanny behövde avbryta matchen."

Måste man skada sin motståndare rejält för att åka på matchstraff?
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Kerstin_k: Holy diver med Dio?
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Kerstin_k: Man såg ju ur en kameravinkel att Hedströms klubba touchade Krizans hals, sedan om det var avsiktligt eller ej det är väl en annan femma, förmodar jag.
Kommentera

Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Lemmy: Tusen tack Lemmy. Jag passar på att dunka ut den en gång till.

iller.org/tik/The best of Timrå - Avslutningen.rar

Tänkte också meddela att jag funderar på att göra ytterligare en film på momangen. Fast i den filmen kommer det att vara något annorlunda fokus. Det är nämligen Karol Krizan som kommer att inneha huvudrollen. Tyckte att han suktade efter lite Hollywood-fame idag. Jag tänkte hjälpa honom på traven. Någon som har förslag till musik?
Kommentera


Sv: The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Kerstin_k:

Har sett del 4 nu. Inte lika mycket mål att glädjas åt, men väl en rätt kaxig avslutning. Ruggigt välvald musik oxå. Kom på mig själv att sitta och småfnittra...
Kommentera

The best of Timrå IK 06/07 - Avslutningen
Så här dagen innan den första matchen i kvartsfinalserien släpper jag den sista delen om Timrå IK's grundserie 06/07, fantasifullt döpt till "Avslutningen".

Den är relativt liten då det inte var så många matcher att sammanfatta och, tyvärr, inte heller vidare många mål. Men men, alltid blev det något.

Förhoppningsvis funkar den som stämningshöjare inför det stundande slutspelet mot Modo också. Hoppas ni får ut lite nöje av att glo igenom den. Förslag, åsikter eller annat tar jag, som vanligt, i mot med glädje.

Det kommer ytterligare en del i serien. Men när den kommer vet jag inte. Antingen under eller efter slutspelet. Ni får hemskt gärna bomba min gb eller inbox med förslag till musik eller andra förslag.


files.filefront.com//;6864756;;/

www.filefactory.com/file/dc7ff1/

Förhoppningsvis får jag upp den på fler mirrors under dagen. Blev klar med den innan jag fått tag i den snälla Lemmy den här gången. Men han lägger säkert upp den så fort han fått ner den ;)

Hur som helst, hoppas att nån tycker om filmen.
Kommentera

850205 · »