Norma.. nu är jag en lallande dåre.. klart att TIMRÅ IK klarar sig kvar i elitserien utan kval o sånt skit.. men jag är ju en lallande dåre så jag kan ju inte veta bättre..HEJA TIMRÅ;HEJA TIMRÅ om det är sååå jobbigt för dig detta??så varför går du in på gästboken??
Tror att man får ringa vitrockarna för det verkar som en del skulle behöva tas in för en koll.
Iaf så är det bara att ta nya tag FBK går allt närmre mot en förlust så vi får väl se. Tycker det var starkt av grabbarna att hämta upp till 2-3 och bevisar att man aldrig aldrig skall ge upp hur än omöjligt det ser ut och känns.
Låtom oss nu bedja tillsammans att Timrå IK reser sig och klarar av en slutspelsplats till slut för än är det lång väg att vandra och vi behöver ett uppehåll, så detta blir lägligt med SHG..
Såg han tyvärr inte hemma sist, mer än på canal +, men han kan nog bli en bra länk med Crippe och Z,a. Har kanske lite svårt att hänga med i dessa herrars spel, men det kommer. Han hade en del drabbningar framför mål, och var nära att sätta dit den. Z.s pass till Styf var genialiskt, hans mål också en höjdare.
Bland backarna var Jindrich en nivå under övriga. Philille klart godkänd. Men det syntes på värmningen att man inte var så taggade som man brukar, kanske väntar men på vilan,,,,,
Oerhört svårt att hitta rätt tråd att svara på här... Hur många väntade sig en vinst mot Djurgården i Globen, säkert lika många som väntade sig seger hemma mot, en av guldfavoriterna, Frölunda?!! Poäng mot de lagen är mycket värt! Zetterberg gjorde ett tjusigt mål ikväll, det är positivt. Just Zäta och Peo deltar i Sweden Hockey Games. Trevligt att Hardy ser deras möjligheter.
Att det skulle vara en massa gnäll här igen efter kvällens match var väntat. Med tveksamma känslor börjar man läsa vad många tryckt ut under kvällens gång.. Tyvärr är jag för optimistisk för att påverkas utav alla gnäll. Däremot tänker jag på de spelare som läser gästboken då och då... tror ni inte att de tar åt sig utav era negativa tongångar? så ni kan gott och väl ta åt er vid förlust...
Med ny tränare och en bättre organisation blåser äntligen positva vindar för damlaget.
"– Förra året gjorde vi en nystart, vi hade tappat hela vår trupp, men vi såg det som ett första steg och egentligen var tabellen ointressant. Vi ... | Läs mer
nya friska tag då det kan inte forsätta så här längre.
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA