Zoogin:Vi får se vem som har rätt efter 50 spelade omgångar,men det känns härligt att vara Timråfantast en sån här kväll.Jag tror vi når slutspelet i år och vill samtidigt passa på att säga det att det ser ut att bli en mycket jämn ES i år. GRATTIS Timrå till segern ikväll....!
Abron: ok jag förväntar mig inte att en SSK fan skall minnas detta men Hautamaa blev skadad och fick sluta med hockey..denna spelare var andra Center bakom Helminen i sitt gamla lag detta om inte annat visar hans klass.. detta i samband med ett experiment som innebar att den normala försäsongsträningen uteblev slutade i att säsong gick förlorad.
Du menar inte att Finnarna "klämde" ifrån sig?! Hoho! Katterna hade visst klöst ifrån sig bra i det jättestora slagsmålet som utbröt och Finnarna klämdes så att det skvatt;)
Handen på hjärtat....Pyyysssccccchhhhhhh..Norrlands...Nationalsången;)
moerte: Gäller att inte dra för höga växlar av resultatet. Tik körde över SSK i förra SCA-cupen, och vem, kunde då tro att Kringlorna skulle placera sig före Timrå i ES ???
Det är ju ändock bara försäsong ännu så vi får väl se efter 50 spelade omgångar i es:en hur långt det räcker. Men visst är Timrå IK underskattade i år. Tycker själv att laget ser mer stabilt ut om man då börjar räkna bakifrån!
Kapanen blir en joker i leken liksom hela försvaret som ifjol läckte som ett såll. Ska bli en intressant säsong att följa Timrå IK på jakt efter en slutspelsplats! Har själv tippat Timrå 8:a som jag inte tycker ska vara någon omöjlighet.
"pengalaget" kan jag bara hoppas på att dom floppar rejält i årets ES, jag håller fettummarna kan jag lova! Numera har jag inte bara AIK & MIF som h-tlag, jag har funnit ett till! ;)
Man blir tårögd av lycka:TIK-LHC 4-1 efter två spelade perioder. Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES. Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..! Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång. Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll. HEJA HEJA TIMRÅ IK!
dr-nix: Vill bara instämma. livet leker men jag fortsätter att vara pessimist. Vill inte ta ut något i förskott när det gäller mitt älskade TIK. Var optimist inför förra säsongen...say no more :-)
Red Bulls: Naturligtvis ett av de bästa alternativen vi kunde tänka oss, åtminstone såhär på förhand. Klubben behöver lugn och ro, trygghet och erfarenhet och här får vi in det samt en enorm vinnarkultur. Fy fan vad bra!