gud: skall jobba på det ! De jävliga är att dom redan bokat flyget. Men , de går ju att boka om ( c : Det är ju "Krypavstånd" till Heden ( c : Men och andra sidan är det kanske inte lika vanligt med 5 liters dunkar där nere ?
Helg Ernest: klart du ska manipulera ditt jobb..att missa TIK031 på Scandinavium är inte bra..;0)
TIK031 välkommnar ALLA till Scandinavium den 26 november.. Babar på Avenun är det som gäller före match.. så kolla era agendor fruar,sambons,killar och boka en biljett till denna match....
gud: Du får väll schå dig till 26/11 Då är det Scandinavium som hägrar. Synd bara att det va den 21 jag skulle ta en öl med dig . ( c : Får försöka manipulera´jobbet att vi flyttar fram till 26-27 istället !
Helg Ernest: kör man över Örebro till Gävle så är det bara 72 mil.. och det är inget för en lapp som jag..
prova att gå in TIK08,TIK013,TIK036 sidorna... så ser du att vi inte är ensamna...ju fler som besöker oss alla gör att alla webbisar på dom olika hemsidorna blir glada och orkar jobba ännu mer för sina sidor...
tyvärr så kan jag inte se matchen den 24e men man kommer väl att sitta här som ett fån framför datorn och ha sportradion på...
gud: Ja, som det ser ut nu är ju er sida den enda vi har ( c : Å bra är den också. Det måste va taskigt för dig att höra oss planer inför 24e och inte själv kunna delta ? det är väll bara ca 86 mil ?
detta med 5 liters dunkar med saft finns
mycket mer här nere än vad du tror..;0)
så det är bara för dig att slå näven i bordet
på jobbet och förklara hur viktigt det är..;0)