SMÅLAND: En klassisk hockeystreakare som förtjänar att tas upp i den här tråden är Malmöjunioren som endast iförd en tomtemask sprang naken in på hästhoppning i Malmö Isstadion (eller om det var Baltiska hallen) för något år sedan. Hans identitet blev naturligtvis röjd men jag har glömt vem han var.
I supporterkretsar lär en viss M.W. ha visat the full monty i Bofors efter säkrad elitserieplats i våras. Själv var jag ju närvarande vid det bedrövliga sudden death-nederlaget mot Nyköping -97 då en hemmasupporter tog sig in i mittcirkeln efter matchen och drog ner brallorna. Han blev avstängd från hallen han, det minns jag att jag läste i SN efteråt.
gud: Tyvärr kunde jag inte påverka att komma ner då. Vi har ju Julbordet på dagen den 18/12 så det vart för nära inpå. Men du skulle mä ut på en Pilsner på kvällen ?
mike66:Även om jag personligen har en snärtig figur så kommer jag aldrig att streaka den 26/11 i Scandinavium.....Jag vill inte skapa hysteri och kalabalik på matchen......vill inte att människor ska dö i hjärtinfarkter.Vill inte att alla kvinnliga besökare ska jaga mig till döds....inte heller att matchen kommer att få ett nytt matchdatum.....inte heller vill jag pryda alla Sveriges löpsedlar och gå till historien som Scandinaviums första streakare......nä,jag ska göra allt som står i min makt för att förhindra att gud streakar den 26/11........varför nämnde ordet streaking.....hua...pust...stånk..
Snälla, gör inte det. Det räcker med att jag såg dig näck i duschen en gång för längesedan när vi spelade fopåll i Finsta ABK. Kom ihåg det som om det var igår fast det var exakt tio år sedan.
Vi var upp till Erikslund och mötte signaturen Odens gamla benknäckargäng. Har för mig att det var ganska trångt i duscharna och kön blev alltför lång.
Då kommer gud springades och skriker att han har fått tvål i ögat. Han tränger sig längstfram i kön och ingen tycks förstå att det bara var en taktiskt fint från hans sida för att slippa stå i duschkön.
Efter den duschningen vill jag aldrig mera se gud naken allra minst på en hockeyrink. Så snälla SMÅLAND, gör allt i din makt för att gud ska ha paltorna på sig även i fortsättningen. Redan då hade han former som en cementsugga.
Ps. Regel #1:Tappa aldrig tvålen på duschgolvet. Ds.
gud: Jag har då inte hört talas om någon streaking på någon Elitseriematch så länge jag har levt,men någongång i livet måste det bli den första och varför inte i Scandinavium......där har de ju mest publik i Elitserien......Globen är det ju dött i och där skulle de nog inte märka om vi Streakade........Nu skriver vi hockeyhistoria och streakar loss rejält........tänk att hamna på alla löpsedlar på alla tidningar i Sverige.....det är stort det....oj,oj..
den 26/11 spelar TIMRÅ IK här i Götet och alla som kommer utsocknes ifrån kan samlas på Babar ifrån 17:00.. det finns TIK031 folk ifrån den tiden på plats..
vi är idag ca 80 personer anmälda som kommer att gå på matchen och blir vi fler vill göteborgspolisen veta det..ni som tänker komma hit får gärna messa/ringa mig så vi kan uppdatera det för polisen...
Stridhsyxa: Bra svar av Nubben i en situation när allt talar för avslut. Det hade varit relativt ohärligt om han sagt: "Boyce är slut". För egen del tycker jag detta citat är betydligt trevligare att nämna:
I supporterkretsar lär en viss M.W. ha visat the full monty i Bofors efter säkrad elitserieplats i våras. Själv var jag ju närvarande vid det bedrövliga sudden death-nederlaget mot Nyköping -97 då en hemmasupporter tog sig in i mittcirkeln efter matchen och drog ner brallorna. Han blev avstängd från hallen han, det minns jag att jag läste i SN efteråt.