1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 597040 inlägg · 6213 ämnen

TIK031

455618 · » Till forumet

Sv: TIK031
Så då vet jag var TIK-031 befinner sej om jag skulle köra jävligt fel på lördag ; )

Själv ska jag vara i Stockholm. Är det nån vänlig själ som vet om det är nåt organiserat storbildskollande i huvudstaden. Vore kul om jag och min hockeyhumla till dotter kunde blänga med lite fler rödvitingar. Jag har ställt frågan på TIK-08:s gästbok, inget svar dock!

gud: nope, men tänkte nog försöka mig på en omgång :)

slashpuppie:
Vi får tjöööta lite på Dragan och Emma..Så slipper du vara ensam stackars missanpassad Frölundait på stället...;0)

Har Frippe utmanat dig på biljard ännu??

gud: nä, det är jag som e ensam bland en massa missanpassade :)

slashpuppie:
Alla som håller på Frölunda på Lördag är missanpassade...;0)

gud: hmmm, undra vem det är som e missanpassad :/....men det ska bli en spännande match! ;)

slashpuppie:
Vi måste ju kunna visa upp att vi kan umgåsa lite med missanpassade
Frölunda supportrarna...;0)

Abron: I dagsläget vet jag fem och via denna lilla annons och det nyhetsbrev som TIK031 skickade ut igår så kan man ju kanske gissa på att det skulle kunna bli säg cirkus scott 10 - 15 eller nått....

slashpuppie: som sagt var, gud har så rätt så..........;-)

FORZA TIK031.........alltid, alltid..........

gud: det var ju himlans trevligt då :)

slashpuppie:
Även du är välkommen..

Friman SR: jaha, var det bara TIKARE nu helt plötsligt?! ;)

Friman SR:
Låter nice, är ni många som sluter upp ?

TIK031
På lördag är det dags för giganternas kamp i årets Elitserie. Älskade TIMRÅ IK versus mindre älskade Frölunda i Sydkraft Arena. TIK031 kommer att träffas på Paul´s Billiard här i Göteborg för att se matchen och umgås. Paul's Billiard är en sportsbar där det förutom biljardbord och storbilds TV även finns bärs för den törstige och mat för den hungrige.

Så befinner du dig som TIKARE i Göteborg på matchdagen så tar du dig givetvis till Paul's Billiard. Hur du hittar dit finner du via nedanstående länk......

FORZA TIK.........alltid, alltid..............

455618 · »