Hemp=Jesus Inte ens jag häckar på LHF forum längre, med några få gästspel som undantag. Tidsbrist och diverse ointressanta skribenter gör att jag dragit mig undan. Så kommer nog ske här också. Håller mig kvar här några få timmar till, sedan tynar jag bort. Endast aktiv på Färjestads forum numer.
Jo, det var därför jag nämnde klacken. Tycker tikarnas klack var bra och bättre än wolfpack. Wolfpack har, vad jag förstått, interna problem. För att kunna utvecklas och bli bra så måste de förändra sig. Byta styrelse m.m.
Tycker inte något av lagen bjöd upp. Min kommentar rörde det faktum att du tyckte att tik var det spelförande laget. Detta kan jag inte samtycka med. Ett lag som spelar en defensiv 1-3-1 taktik kan inte kallas för spelförande. Däremot har jag full förståelse för att man väljer att spela så. Speciellt när man är en underdog, vilket ni måste ha räknats som innan matchen (möte med serifavoriten i deras nya arena).
St Jack... du drar upp det själv!! ni är väldigt många fler i klacken o vi kör över er!! jag blev förvånad över att eran klack var så hmm... tyst!! de tillfällena eran klack skrek högre än oss är lätträknade!! en sak till jag reflekterade över var att erat lag inte tackade klacken efter matchen... som spelförande lag så måste ju motståndarne bjuda till!! tycker du att färjestad bjöd upp?? det blev mer o mer hackningar o fasthållningar ju längre mathen gick!! o då förstår jag att Z pratade med klantarslet till domare!! nog nu om detta. jag önskar färjestad lycka till(inte i matcher med TIMRÅ) mvh Gud p.s ni har en fin arena..
St Jack: Zäta tror nog inte dom ska få någon fördel,men förhoppningsvis får man domarna att se alla fasthållningar,rapp mm som är så otroligt spelförstörande så att man får krupp..
Jag står inte i någon klack utan föredrar att se hockey sittande. Dessutom på en plats i hallen där båda klkackarna hade ungefär lika "långt" att skrika. Så visst ni kanske vann matchen i att hålla i gång, men de få gånger som Färjestadarna skrek försvann era röster totalt, vilket kan tyckas vara fullt normalt eftersom fem myror är fler än fyra elefanter.
Hmm, spelförande lag? Tja, inte var tik något mer spelförande lag än FBK. Möjligtvis i delar av första perioden. Andra och tredje hade FBK mer puck och styrde mer av spelet. Fast någon vidare match blev det aldrig. Svårt när ett lag använder en defensiv 1-3-1 uppställning.
En reflektion till när det gäller domaren. Tror Z att domarna ska ge tikarna fördel genom att klaga på var och varanat domslut som inte går tiks väg?
kan i allafall berätta att jag blev intervjuad av en tidning i karlstad när denna intervju var klar så sa killen att TIMRÅ IKs klack är imponerande!! att förinformationen dom hade fått stämde!!! så ni som var där nere SUG åt er allt beröm....
nyss hemkommen ifrån karlstad... ser att St Jack inte tyckte att TIMRÅ IKs härliga klack körde över hemma lagets klack!! jag träffade två killar ifrån deras klack som villigt erkännde att dom förlorade klackmatchen!! "citerar" fan man hör inte sig själv när ni sätter igång..det säger allt St jack!!.. matchen i sig var väldigt underhållande för oss på läktaren!! alltid starkt att åke ner till karlstad o ta 1 pinne!! MEN man kan ju undra om domarna inte ska tillåta ett så rappt o spelförande lag som TIMRÅ IK är att få spela hockey?? dom två matcher jag har sett i år är det likadant varje gång.. hugg o slag, fasthållning i massor som den svartvit missar... lirare som Z och CRIPPE får aldrig chansen att lira ut riktigt.. summering av matchen så är alltid straffar ett lotteri och denna gång så drog våra hjältar nitlotten
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer
Inte ens jag häckar på LHF forum längre, med några få gästspel som undantag. Tidsbrist och diverse ointressanta skribenter gör att jag dragit mig undan. Så kommer nog ske här också. Håller mig kvar här några få timmar till, sedan tynar jag bort. Endast aktiv på Färjestads forum numer.