Gud: Vi hade väl ca. 50 mil cykeltrampning i TIK-mundering innan vi nådde Sundsvall... En baggis.
Men med ålderns rätt så lovar jag att tillbringa minst två timmar med Modesty (Och hon ska givetvis bara vara iklädd dom däringa omtalade ormskinnstövlarna) om Timrå IK inte går till slutspel.
TIK031.. snälla bara en gång till..gå in på TIK031 hemsida en gång till så ska jag inte tjata mer.. förlåt att jag tjatar så här på en lördags kväll men mike66 jobbar febrilt med den..
gud: Jag körde bilen, men inte kollade jag trippmätaren för Smokey hade fixat sponsring till bensinen. När jag själv betalar soppan, brukar det vara dryga 40 mil. Fram kom vi, till Dannes kiosk i Matfors, så skulle vi till någon isstadion också, men det fick vänta till nästa dag. :-)
F-n vad skönt att bara kunna njuta av segerns sötma en hel kväll. Det gäller att ta vara på dessa lyckliga stunder när tillfälle ges. Imorgon blir det till att återigen inhandla lite dags/kvällstidningar.
Vem f-n är Juha Lind? Vem f-n är Juha Lind? För vi har Ed Ward, för vi har Ed Ward, för vi har Ed Waaaaaaaaaaaard, vem f-n är Juha Lind...?
Jag lovar att gå hem från Timrå isstadion till lägenheten i Matfors (ca 5 mil det oxå) om TIK tar sig till slutspel... lovade knylan i gbn innan säsongen nåt annat om TIK gick till slutspel men jag lovar dig knylan att göra det oxå...
Stridhsyxa: Glöm för all del inte heller att hen tycker att vi bara har 2 topp 6-backar i Hardegård och Forsmark. Sen efterlyser han fler stabila seniorbackar. Vet inte men jag tycker att Svenssons 36 år och Diddes 31 år samt Nässéns ... | Läs mer
Men med ålderns rätt så lovar jag att tillbringa minst två timmar med Modesty (Och hon ska givetvis bara vara iklädd dom däringa omtalade ormskinnstövlarna) om Timrå IK inte går till slutspel.