1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598895 inlägg · 6213 ämnen

TIK031..

Sv: TIK031..
Gud: Vi hade väl ca. 50 mil cykeltrampning i TIK-mundering innan vi nådde Sundsvall... En baggis.

Men med ålderns rätt så lovar jag att tillbringa minst två timmar med Modesty (Och hon ska givetvis bara vara iklädd dom däringa omtalade ormskinnstövlarna) om Timrå IK inte går till slutspel.

ett stort TACK till er som har hjälpt
oss på TIK031 hemsida..

TIK031..
snälla bara en gång till..gå in på TIK031 hemsida
en gång till så ska jag inte tjata mer..
förlåt att jag tjatar så här på en lördags kväll men
mike66 jobbar febrilt med den..

gud: Jag körde bilen, men inte kollade jag trippmätaren för Smokey hade fixat sponsring till bensinen. När jag själv betalar soppan, brukar det vara dryga 40 mil. Fram kom vi, till Dannes kiosk i Matfors, så skulle vi till någon isstadion också, men det fick vänta till nästa dag. :-)

TIK031 behöver eran hjälp igen..
kan ni gå in på våran hemsida o
skriva något.TACK på förhand

mvh Gud

F-n vad skönt att bara kunna njuta av segerns sötma en hel kväll.
Det gäller att ta vara på dessa lyckliga stunder när tillfälle ges.
Imorgon blir det till att återigen inhandla lite dags/kvällstidningar.

Vem f-n är Juha Lind? Vem f-n är Juha Lind? För vi har Ed Ward, för vi har Ed Ward, för vi har Ed Waaaaaaaaaaaard, vem f-n är Juha Lind...?

Jimmy:
Ja jag går med dig så kan vi dela på en JD på vägen (E14). Och sen när vi har gått till Matfors, så går jag hem till Nolby.

Jimmy: Tror nog att det går att lova vad som helst nu........jag lovar att sjunga Du gamla du fria om vi är i slutspel före sista hemmamatchen.

Jag lovar att gå hem från Timrå isstadion till lägenheten i Matfors (ca 5 mil det oxå) om TIK tar sig till slutspel... lovade knylan i gbn innan säsongen nåt annat om TIK gick till slutspel men jag lovar dig knylan att göra det oxå...

Bo Wasa..
Hmm..72 mil bilväg..hur långt hade
Smokey och hans gäng?? tål att tänkas
på..hehe..

Kanske GUD också kan lova att cykla hem OM TIK går till slutspel, men han kanske reser på något annat sätt........

Tack för hjälpen, Nya grejer är på gång, vi kollade upp hur snabb sidan är....Välkommen åter...jag tror iaf på gud nu.....

actionleif:Jag också fick komma in på sidan....som inte ens är medlem i kyrkan

åkej .. nu har ja vare in och yrat på lite ..

blev samtidigt lite nyfiken .. vad testades ?

TIK031..
kan alla TIMRÅ IK fans gå in på
TIK031 hemsida..så fort ni kan..
håller på att testa en grej..tack i förhand..

mvh Gud

30640 · »