1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598843 inlägg · 6213 ämnen

TIK031 Hemsidan...

Sv: TIK031 Hemsidan...
Ny krönika utlagd på TIK031´s hemsida där Jimmys tankar och funderingar hur vi blev av med Lövenspöket tas upp!

Handlar om allt från riktiga fyllegubbar till Hardcorsgrabbar och tjejer! Och även lite om matchen finns att läsa..

Mycket läsvärd är den iaf!

För er som undrar hur jag kan tillbringa 25 timmar framför datorn så kan jag berätta att jag också jobbar in lunchen!

Krossa Löven!

Jag: Vet inte hur hårt du sminkade mina pollisar men jag har fortfarande en röd och en vit sådan... Har gått och blivit hånad för detta hela dagen på jobbet idag...

mike: Jag fick bort det mesta av sminket, jag hade tom i håret och det gick bort så de var nog ingen fara med den saken.

Fasiken vad det ska vara hallt här...

gud:
Det som är sant är att fabbo HH och mike hamnade på sittplats och höll på att bli utkastad;)

Och visst somnade HH och missade att kliva av bussen på väg hem, vi sov nog lite till mans på vägen hem!

Som ni kan se på fotona så var det allmänt sminkparty på bussen och hur i all världen HH och Jimmy m,fl ska bli rena efter den här resan är för mig en gåta!

But who cares!

Bra jobbat som vanligt Mike66.

men den bästa bilden vart aldrig knäppt, när Mike med Timråflagga satt med ett gäng Lövenungdomar och lärde dom "hockeyns hemligheter", jag garvade gott åt skådespelet.

lycka till i Jämtlandet.

mike66 the blyfot,the lindslus...
är det sant att HH somnade igår?? ;0)

gud:
Färgteven är gjuten för HH, han kommer nog aldrig att bli människa igen efter denna resa!

Tror att Jimmy skulle jobba idag och har vi tur får vi in krönikan innan jag sticker till Fjällapelandet!

Krossa Knätofsarna! Ska vi säga med 23-0! Periodsiffrorna som följer:
(0-0, 11-0, 12-0)

Undanbeder mig vänligen men bestämt att tippa målskyttarna, men domaren kommer att spela fram till 15!

mike66...
kul att se att du har vaknat efter denna resa...men som
vanligt så är du en linslus..och actionleffepiraten en god
två...nu vet jag vem Tycko är..hehe...hoppas Jimmy vaknar
snart så det kommer en resekrönika...
FORZA TIMRÅ....

Actionkermit:
Har ju suttit ett antal timmar med detta eftersom kameramannen måste varit på fyllan när han knäppte korten!

Har fått redigera upp varenda bild, tror att det var dåligt ljus i Umeå ishall! Eller var det nått annat?!

Har många favoriter kan jag säga direkt;)

haha härligt ! starkt och snabbt jobbat gubben =) ../actionkermitpirat

Nya purfärska foton från Umeå Ishall finns nu utlagda på TIK031´s hemsida.

Ett gott skratt utlovas i förväg:)

www.timraik.nu/~tik031/

Nu ligger en ny "Guds ord ute" på TIK031´s hemsida. Länk som följer nedan...

Tema:
Fyllans fem adjektiv!

Första stadiet - SMART
Andra stadiet - SNYGG
Tredje stadiet - RIK
Fjärde stadiet - ODÖDLIG
Femte stadiet - OSYNLIG

Enligt gud så påstår han att detta inte har något att göra med signaturerna, HH, mike66, Mr Dj Hemp eller ooops Kongo! Men det veti f-n om han inte har nått i baktanken ändå?!

actionkermit:
Jag tänkte döpa om den där bilden till något snuskigt men jag besinnade mig;)

HH:
Dom har inte råd för jag är för dyr i drift och det är bara gud som har råd att betala det jag begär i veckolön!

mike66:
Kul med en sida som har en koreckt uppdaterad tabbel, och dessutom uppdateras varge dag, och inte en gång i kvartalet eller då serien är slut som vissa sidor,,,varför sköter inte du TIK sidan för?????

starkt jobbat mikey .. de ligger lite jobb bakom det dära.. hittade själv en favoritbild direkt (länk)

TIK031 har en NY adress.. www.timraik.nu/~tik031/

Har precis redigerat klart de sista fotona från Hovetmatchen för er som är intresserade, puuh vilket jobb alltså! Härligt att ligga på samma server som timraik.nu, nu känns det som om samarbetet är på rätt väg, kan bara bli ännu bättre nu!

Härligt med lite "space" att röra sig med;)

Tabell och resultat hittar ni under "spelschema" på startsidan, kom gärna in för ett besök och skriv gärna något vettigt i vår gb också!

Länk som följer..................

Den här länken funkar bättre lillguden! Har lite småjusteringar kvar men det löser ni säkert ni som brukar besöka sidan.

Väl mött i ladan och nu ger vi järnet!

K R O S S A Bofors !

TIK031 Hemsidan...
TIK031 har en NY adress.. www.timraik.nu/~tik031/

75067 · »