Jag: Vet inte hur hårt du sminkade mina pollisar men jag har fortfarande en röd och en vit sådan... Har gått och blivit hånad för detta hela dagen på jobbet idag...
gud: Det som är sant är att fabbo HH och mike hamnade på sittplats och höll på att bli utkastad;)
Och visst somnade HH och missade att kliva av bussen på väg hem, vi sov nog lite till mans på vägen hem!
Som ni kan se på fotona så var det allmänt sminkparty på bussen och hur i all världen HH och Jimmy m,fl ska bli rena efter den här resan är för mig en gåta!
men den bästa bilden vart aldrig knäppt, när Mike med Timråflagga satt med ett gäng Lövenungdomar och lärde dom "hockeyns hemligheter", jag garvade gott åt skådespelet.
mike66... kul att se att du har vaknat efter denna resa...men som vanligt så är du en linslus..och actionleffepiraten en god två...nu vet jag vem Tycko är..hehe...hoppas Jimmy vaknar snart så det kommer en resekrönika... FORZA TIMRÅ....
Nu ligger en ny "Guds ord ute" på TIK031´s hemsida. Länk som följer nedan...
Tema: Fyllans fem adjektiv!
Första stadiet - SMART Andra stadiet - SNYGG Tredje stadiet - RIK Fjärde stadiet - ODÖDLIG Femte stadiet - OSYNLIG
Enligt gud så påstår han att detta inte har något att göra med signaturerna, HH, mike66, Mr Dj Hemp eller ooops Kongo! Men det veti f-n om han inte har nått i baktanken ändå?!
mike66: Kul med en sida som har en koreckt uppdaterad tabbel, och dessutom uppdateras varge dag, och inte en gång i kvartalet eller då serien är slut som vissa sidor,,,varför sköter inte du TIK sidan för?????
Har precis redigerat klart de sista fotona från Hovetmatchen för er som är intresserade, puuh vilket jobb alltså! Härligt att ligga på samma server som timraik.nu, nu känns det som om samarbetet är på rätt väg, kan bara bli ännu bättre nu!
Härligt med lite "space" att röra sig med;)
Tabell och resultat hittar ni under "spelschema" på startsidan, kom gärna in för ett besök och skriv gärna något vettigt i vår gb också!
Handlar om allt från riktiga fyllegubbar till Hardcorsgrabbar och tjejer! Och även lite om matchen finns att läsa..
Mycket läsvärd är den iaf!
För er som undrar hur jag kan tillbringa 25 timmar framför datorn så kan jag berätta att jag också jobbar in lunchen!
Krossa Löven!