1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607881 inlägg · 6214 ämnen
« · 2186344 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Slutspel 2021
bar mofftak: 1 X 2 helgardering av Hardegård. Sparka honom efter säsongens sista match så kan han skriva ett allsvenskt kontrakt med HV71 sen.

Flyg för båda lagen alltså. Fint skare va

TimraStockholm: Tycker Wallson ger en ödmjuk och bra intervju som förlorande tränare

Jag är rätt less på folk som kritiserar Harald. Men hans uttalande angående BIK:s förstakedja efter matchen mot Björklöven fick mig att bli rätt irriterad:
Harald: "Det är sällan man ser att en kedja vara så dominerande. Vi pratar mycket om Timrås förstakedja...."
Lars Lindberg: "...den har ju varit jättebra också..."
Harald: "Det har den absolut varit, men den här dominerar ju på egen hand. I stort sett varje byte skapar de något offensivt, och det tyder på en väldigt hög klass."

I motsats till vår förstakedja då.

bar mofftak: hängslen och livrem? Han vill spela i SHL med 1. Timrå, 2. Om det inte går så med HV om de inte åker ur. Glasklart!

TimraStockholm: Måste ändå säga att han är ärligare än i någon intervju tidigare. Han är redo att riva kontrakt.

Håkkybåkky: Wallson vill inte analysera och säger matchen är bortkastad. Låter lite som grinolle Karlin.

Olli Hahl: Bra räddning av Harald😂

Olli Hahl: Att BIK i stort sett leds av endast den kedjan men att Timrå har fler än bara vår 1:a kedja. Tror jag

JoseGonzales: Men Löven är ju favoriter i match 7 ... för de sa Harald nu

KulltorpsOlli: Inte så mycket att säga, så ett tomt inlägg räcker. BIK vinner rättvist, löven var riktigt dåliga idag.

Dr.Krykov: Ytterligare en anledning att hoppas att Timrå går upp och HV åker ur

Vad menar Luckner? Någon?
"Sällan jag sett en kedja som dominerar så mycket som Björklunds! Dahlens kedja också naturligtvis... men Björklunds kedja gör det på egen hand!"

JoseGonzales: Du menar att han sitter och ser skön ut?

Dr.Krykov: Det där var ett så pass märkligt rykte att jag inte ens orkade fiska upp Silly Season-tråden för att posta det. Fullständigt självklart att vi tappar vissa spelare om vi inte går upp, men extra flummigt med de omständigheter som krävs för att just det där ska gå i lås.

Dr.Krykov: Varför skriver man ens på ett sånt kontrakt? Det gäller inte om Timrå går upp, eller om HV åker ut...
Vad är oddset på att HV inte åker ut? :)

match på fredag
chips o dip..vilar lite 🍿

Dr.Krykov: 🤨

Olli Hahl: Dom var "definitivt det bättre laget" ikväll.... mest bara "oflyt och dåliga domslut" 🤣

Vafan..
Uppladdat:

500x0-2fe0115f-b870-4316-b05e-f18d6309258d.jpeg

bar mofftak: Jag tyckte nog också jag såg någon som satt lite provocerande

Andersson: härligt att Fusklöven torskar ikväll, Det här kan gå vägen för Bofors hela vägen till final. Vilja slår import!!!

Nu får Daggen ta och prata med gubbarna. De kan inte åka runt och se så här sköna ut. Det är inte juste.

Ja måst bryt!!
Men ha ha hänn mä Leksann????
7-1 tä Örebro 😱

Av någon anledning har vi haft enklare mot BIK. Men jag tycker de har spelat upp sig rejält jämfört med början av säsongen. I dagens match är de klart bättre än Björklöven.

Nisse på Mon or: 6-1 till Rbk.

KulltorpsOlli: Är ju många här inne också som redan räknat in Björklöven i final.

7-1 till Örebro och 5-1 till BIK...fin kväll...

Väldigt nöjd med att det går till game 7!
Sen vem som vinner den har jag ingen aning om... den får gärna avgöras i 3 el 4 övertidsperioden också!

Nu ska jag lyssna på Wallson... det ser jag framemot efter Löven förluster.

TimraStockholm: passa va du skriver
vissa är lättstötta 😉

EXPLORERSMÅLAND: Oavsett vilka det blir i final gynnar det oss med en game 7. Den är på fredag sedan börjar finalen om mindre än två dygn efter det. De bör vara slitna och vi utvilade.

BIK är på papperet en lättare motståndare, men hur det blir är svårt att sia om. Vi ska slå dem oavsett vilka det blir.

roger_sundsvall: offside ?

roger_sundsvall: Va de inte Lövarna som sa de skulle vara i final i kväll.

ett - fem...

EXPLORERSMÅLAND: Kan Stefan Steen va bra .... 2 matcher i rad ?

KulltorpsOlli: Så du menar om jag varit inne och hånat er här inne för varje mål ni släppt in och varit enbart dryg hade ni köpt det? Jag tycker ärligt alla timråiter går att diskutera med utom han. Han är ärligt dum i huvet. Kommer inte svara på något mer han skriver då det inte är värt det.

KulltorpsOlli: Med Timrås tur är väl Juel, Daggen och CO tillbaks. 🙃

roger_sundsvall:
Såja rabbuslingar nu tagg vi ner!
Vi vet ju int vem vi få möta än?
Verkar bli en ruskig 7 match 😱

KulltorpsOlli: Bara hoppas dom kör skiten ur varandra fullständigt på fredag. Ingen chans till återhämtning sen förrän efter match 4 i finalen

JoseGonzales: Det är slutspel nu, då får man tåla lite mer....

Sputnik: Det kan bli Haralds hatlag i final, Timrå och BIK.

Fördelen med BIK är väl att 4 matcher på 5 dagar bör kosta på BIK:s förstafemma som spelar 25-30 min per match.
Steen i målet imponerar inte heller

1-4 ...hoppsan

fel med det??
fjolla

EXPLORERSMÅLAND: Det är inte synd om Ohlsson. Han ligger väl nedbäddad med modopyjamasen och njuter av sitt sommarlov

Sputnik: Jo Money talks tyvärr.
Hann vald fel klubb å försvann!
Unnra om Gradin vill ha hann kvar?

KulltorpsOlli: Haha Harald lät orolig när man ej skymtade till Liss först. Men till slut va han på bänken. Ja det var bra,bra för Björklöven, han behövs..

Sputnik: Jo Ohlsson fick ju komma till sin barndomsdrömsklubb. Härligt för honom.

Modano: Då ere klart

roger_sundsvall: Celebrate good timez ... COME ON

roger_sundsvall: så snyggt

EXPLORERSMÅLAND: Synd och synd. Han hade ju Modohjärta vad han påstod. Ja eller när han kollade lönechecken i allafall..

« · 2186344 · »