1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

576240 inlägg · 6216 ämnen

Slutspel 2021

2188682 · » Till forumet


Sv: Slutspel 2021
mikenomad: Nej, nu tycker jag passar med en sång. Nej, jag tänkte inte alls på låttiteln...


...äh, jo, ja skoja bara 🤣👏😅
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
hockeypelle: Helt klart fler svenskAmericanos som utbildats till elitspelare i MODO.

Vore jäkligt märkligt om Norrlands mest befolkade stad inte hade någon spelare med moderklubb i stadens största lag.

Ändå kan de bärande spelarna inte läsa och förstå innebörden av den här texten.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
hockeypelle: Nej nej nej. Toronto är Toronto. Det är löven som står för avstånd
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
mikenomad: ja men det låter väl som en typisk lövenkommentar? Fokus på fel saker, dryg, ja det där vanliga?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: Ser att Ottosson hos Pelle och Amerikanerna tycker att vi är ett "enormt uppsnackat lag"

Hoppas resten av dem har den inställningen också
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Hassan: Så Löven och Toronto har båda spelare som är födda långt bort från sin stad. Och Löven är "från Norrland likt hur Maple Leafs är från Värmland". Borde inte Maple Leafs då vara lika mycket från Ontario som Löven är från Norrland?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: mina geografikunskaper är det inget fel på, frågan är hur det är med dina för du verkar vara i helt fel forum? Följ lukten av otrygga anställningsavtal, ta en skarp höger när du när du börjar höra ett ändlöst gnäll och när du får en känsla av total taktlöshet är du snart hemma.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
hockeypelle: Fast om du utgår från hur många mil från sin födelseort som truppen befinner sig så har du nog en hyfsat bra jämförelse mellan Toronto och Värmland...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
thorwald: Fortfarande ingen spelare i Toronto från Värmland (?), och om man går efter spelares ursprung istället för geografisk plats så tror jag ändå det är fler från Norrland i Björklöven än Timrå
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
hockeypelle: Tror han menar att "maple leafs"(lönnlöv) är ungefär lika mycket värmland som att "björklöven" är norrland eftersom de har många importer.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
mikenomad: På grund av importspelarna? Toronto har väl ingen spelare från Värmland.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: Och din kunskap inom geografi säger en del om dig i övrigt :)
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
hockeypelle: Jag tror att han tänker på anledningen till att löven i folkmun går under namnet Americanos
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
"löven är ett Norrlandslag på ungefär samma sätt som Toronto Maple Leafs är från Värmland :)"

Olle: Jag fattar inte ?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: löven är ett Norrlandslag på ungefär samma sätt som Toronto Maple Leafs är från Värmland :)
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Kör hårt, hoppas på en bra final med domare som gör ett kanonjobb.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Jag gör det. Jag tolkar det så.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
73Sjöbba: Jag sprider bara Wennerholms texter.. tolka det som du vill 😏
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Försöker du jinxa?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Haha ja, leder vi första perioden så kommer vi springa hem serien. Han är så jävla kass så man blir mörkrädd faktiskt.

Jag tycker det känns svinkul att möta er i finalen faktiskt. Må bästa lag vinna! Åtminstone ett norrlandslag till i SHL nästa säsong :)
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: han hinner ändra sig 50 ggr till 😅
Kan inte vara lätt att vara kappvänadare av rang.
Han kommer hinna ändra sin ursprungstext varje period lagen spelar. 😉
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Fast han skriver längst ner att ni vinner med 4-3 i matcher 😉 Ni får ta hans favoritskap!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Hjärnan säger Timrå och hjärtat säger Löven. Alltså 50/50 så den kommer ni inte undan. 😅
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Han trodde på Leksand till SM-final (förlust game 7) och vi vet ju hur det gick xD
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Zäta75: Så är det med all säkerhet, bortser man från deltagande lag i de båda finalerna så lovar jag dig att HA finalen kommer både vara mest underhållande och dra till sig mest uppmärksamhet.

Och er final betyder så oerhört mycket mer än en LeMat hit eller dit, ett SM-tecken falnar i betydelse i jämförelse med att avancera från HA till SHL
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Soulless: Ok vi är fans och lever på känslor. Men Wallson som skall vara ansiktet utåt. Kan inte säga han inger ett jätteproffsigt och sympatiskt intryck..
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Jalapeno: www.aftonbladet.se/a/EprJmo

Wennerholm gissar timrå, hoppas han har fel som vanligt!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Hassan: Klart att det blir spänningar speciellt nu när det gäller så mycket men jag kan försäkra dig om att jag är nog minst lika skitnödig som dig inför vad som komma skall , hoppas och tror att vi fixar det här :)
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Gurkan: Varför är dom bad guys? Enligt mig är båda lagen good guys som förtjänar att vara i final.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
nobbe333: Du har ju lyckats. Det var den andre som jag kallade troll. Det blir lätt så när man skapar en användare bara för att gå in och klaga på ett annat lags supportrar. Det är ju bara en tråkig inställning och enbart för att provocera.

Det har funnits troll härinne som haft timrålogga också. Det som provocerar mig mest då är att det drar diskussionen från hockey till något annat, därför kommer jag inte att svara mer på detta, men nu vet du vad jag tycker. Jag gillar att tjafsa om hockey och saker relaterade till hockey.

Sedan gillar jag lite käftning och tycker att många har lite ömma tår här ibland. Däremot måste man våga visa vilket lag man håller på, annars finns det som ingen vits att diskutera.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Ok ångrar att jag skrev nåt om det , hade hört genom en bekant att det var så .(som är betydligt närmare ledningen än vad jag är) Det är ju bara dumt att skriva om rykten om man inte vet att det är absolut sant, Jag hoppas att det bara var felaktiga rykten och ber om ursäkt för det.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
73Sjöbba: Hutchings som hittat google translate
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Soulless: Vem är du? Som Zlatan skulle ha sagt.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Soulless: Det finns inga tårar här det kan jag lova. Bara en väldigt stor vilja att vinna mot löven och ta oss till SHL som vi förtjänar efter vår grundserie.

Arctic Joe. Så är det. Det gäller att inte dra på sig några avstängningar eller skador på viktiga spelare. Men i fibalen kommer många att spela på gränsen när det gäller så mycket.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Zäta75: upplagt för dramatik. Finns mycket känslor mellan dessa två lag. Det kommer att synas ute på isen. Tuff final att vänta!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Hassan: avsaknaden av en ikon triggar timrås supporterskara, lär ju inte va svårt o trigga era spelare då 🤣

Jag tycker timrå förtjänar avancemanget mest denna säsong, ingen kan se något annat i år, men gnället från timråsupportrarna i år har ju gått helt bärsärk. Alla är emot er, domarna är köpta, kommentatorerna partiska osv osv...om inte diciplinnämnden är efter er så är cmore det.
Helt allvarligt, ni har HAs bästa lag i år, det kommer med en utsatt position då alla kommer vara ute efter er, lev med det och sluta gråta, era tårar är bara bränsle för alla andra!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
kulltorp: Låter bra i mina öron det.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
nobbe333: Ligger nog inte i att du är ny som vissa kallade dig för troll. Om jag inte minns fel vare du som drog nått negatit rykte om Dahlén? Är nog förmodligen därför folk upplevde att du kom in som ny för att skapa oreda. 🙂
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Hassan: Absolut jag lär mig gärna, hur lägger jag en logga till mitt namn? Ja jag har inte gjort många inlägg jag har mest läst era inlägg här och kan hålla med om många. Men jag köper inte att man är ett troll om man är ny. Hjälp mig istället så ska du se att jag inte är ett troll.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
jå1: Fast jag känner mig lugn. Håller laget sig lugn och inte låter sig provoceras så tar vi detta.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Bra redigering där 😂
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Rallarn: Domarns kommentar om matchen.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Rallarn: Ödmjuk gubbe! ”I 50 minuter tar de ingenting, sen börjar de rycka utvisningar”. Nä, de missade ju bl.a. ett solklart game
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
TikShank: Stabil coach
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
thorwald: Jaa, Vi möter upp emot 8 transatlanter bla.så hoppas vår coach vet vad som gäller,nu gåre inte att stå å tänka över varje pass,det har man ju sett.
Sen kanske vårat försvar är lite tajtare än vad vi sett i Björklövens matcher,nä snabbare i både tanke å spel så har vi stor chans att fixa SHL platsen.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
nobbe333: Personer som inte har en logga bredvid sitt namn och skriver på ett lags forum (alla sina inlägg) och är neggo mot det laget=troll.

Sedan om det här är en så sluten grupp, det vette fan. Den har ändrats ganska friskt genom åren. Häng med längre än dina 9 inlägg så kommer du nog också märka det.

Och ja, det finns troll, alltså folk som bara vill provocera här inne. Sedan finns det idioter också, men de tycker jag bättre om.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: OK och vad menar du med det som inte är jätteaktiv?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
kulltorp: Har en gnagande känsla att Timrå lyckas hitta sätt att förlora mot Löven oavsett hur det ser ut på isen. Hoppas man har fel som vanligt :)
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
innekillenskomp: Aha, ok missade det...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
TimraStockholm:
wennerholm
wallson
kentä
luckner
hellber
domarna
finns många 💩 rövhål
Låst ämne

2188682 · »