DJ Hemp: fy fan grabbar..nu är vi snart tillbaka där vi ska vara. Jag vet hur vi alla längtat och lidit efter det här. Har hållit på Timrå sen 1980..blir lite gråtfärdig faktisk..och hela jävla laget borde få stå staty .Med nubben och Freddan..Vilket jävla gäng alltså. Redpekt till alla i klubben..
Jag undrar varför man kallar Kenttä för Gud I Umeå, jag gillar Kenttä till 100% utan tvekan. Men att bli en Gud för att ha misslyckats med sitt mål att ta klubben till SHL men för en bottenförening är man kanske glada att slippa kvala neråt. Nåja mina fem cent✌️
JonteD: Löjligt enkelt. Nu blir det fest. Grannen som är Modoit kom in nu med en en osprättad Ardbeg! Nu blir det fest. MODOITER med Timråiter... så vackert. Over and out!
JonteD: Jag vet att det är lite tidigt men glädjetårarna börjar ge sig till känna. Fy fan vad härligt det känns just nu, hoppas det håller hela matchen.
Inte för att vara den men.. matchserien mellan västervik - timrå kändes som en final detta vette tusan vad det känns som
men ni är helt klart det bättre laget, men att skylla på covid eller backkrisen är det stora problemet för dom är lite fel.
för dom har varken något spel eller vet hur man ska hantera pucken
för här ser man tydligen att ett lag vill spela hockey och ett vill ha semester, lite därför jag höll på karlskoga skulle gå vidare för dom skulle iaf kunna visa att dom vill vara i en final
Vi är en ekonomisk lilleputt i SHL med 10-15 gånger mindre i eget kapital jmfrt med lagen topp 3-4. Sist i ligan, några hundra tusen efter Malmö på 13:e. Leksand som är i ekonomisk kris och backade 20 millar förra säsongen har ca 4 ... | Läs mer