Friskan : Jag lever uppenbarligen som vanligt i det förflutna. Menar du att vi i styrelsen tagit ett beslut om att ersätta IK med Red Eagles ? I så fall är Harmageddon nära.
FH: Jag vet inte vad ni i styrelsen tar för beslut..........jag kollade på länken till cupen och där var vårt fågelskrällemärke och på det märket står tydligt och klart Timrå Red Eagles.
Friskan : Blev fel med "vi" där...Självklart distanserar jag mig från allt ansvar och ställer mig i klagokön. Hur som helst så tolkar jag Ditt svar som att Du heller inte vet om det har tagits något beslut om att byta namn. Jag utgår från att någon i Hoting gjort ett misstag.
Friskan: Att klubben tror sig kunna sälja mer souvenirer till kidsen genom ett örnhuvud på dräkten, innebär inte att föreningen bytt namn. Namnet är således Timrå IK, inget annat.
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer