1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580031 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27

« · 1874795 Till forumet


Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Andersson: Känns som finalplatsen blir klar idag på något sätt. Men onödigt av Leksand att vinna om vi skulle vinna, då man ju vill ha hemmafördelen också. Annars är det verkligen ett riktigt sömnpiller man bevittnar. Zzz.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
BlackBay: Tyvärr ? Inte gör de mig nånting om AIK får kvala lite extra
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Andersson: Leksand ser vassa ut nu tyvärr
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Leksand leder ....
Kommentera


Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Ingen höjdar match
karkskoga...tristare lag o se på finns ej
Kommentera


Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
SMÅLAND: 2562 är vi i kapellet i kväll..
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Heisenberg: Han kommer snart att göra ett mål bara för det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Jag vet att jag gnäller men någonting måste göras åt Olofsson nu. Han har seriöst inte gjort ett enda rätt på ganska många matcher nu, ser helt slut och och utan självförtroende överhuvudtaget. Vila en match, peta ned till fjärdekedjan, någonting - bara det åtgärdas. Alla ser det utom Freddan?
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Woody: precis vad den här matchen behövde! Och när tog vi ledningen i en andraperiod senast? Känns som en evighet sedan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Klass av Dahlen. Kyligt och smart! Öka tempot nu
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
DALLAS 👍👍👍🎉🎉🎉🎉
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
DJ Hemp: Whoha! Läckert mål! Är han på gång igen, vår man?
Kommentera


Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
JÄVLA SÖMNPILLER!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
10-6 i skott . Låter generöst
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Hoppas på förändringar i formationerna nu i andra. Något måste göras, ska vi få en formdipp nu lagom till finalspelet?
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Man har inte missat just någonting hittills vad jag kan läsa mig till härinne. Tacka fan för att besvikelse är en känsla som ligger nära till hands. Men nu har vi ju ännu 40 minuter att spela om.

AIK inledde mycket starkt och tog rättvist ledningen med 1-0 mot ett Leksand som tycktes ha glömt att ta av skridskoskydden. Men de kom att spela upp sig nåt djävulskt så en kvittering har inte synts så avlägset.

Spännande!
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Sirapsperiod . Händer i princip ingenting
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Hur kan man spela så uddlöst och menlöst kladdigt när man inte har något att förlora? Våga ha energi och spela för seger!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Enock för helvete. Säkerhetsrisk varje gång han är inne. Han har en enorm potential men han är oerhört klumpig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Heisenberg: Njut varje minut då..
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Matchen hade inte ens börjat och ni pratade redan om att streamen inte fungerade.... Ha ögonen öppna för ibland startar den med 1 stream & ibland med 3 och det händer att fler kommer under matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Herminator: Jo visserligen.. Men han kan ju bli tillbakakallad vilken sekund som helst..
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Heisenberg: Zetterlund är dock oskadad och har inlett piggt.. =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Byt plats på Olofsson och Karlsson tack.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
jå1: allt precis som vanligt alltså, hade vi värvat Leksands tyskar hade de säkert också varit skadade nu. Fattar inte grejen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Heisenberg: Mjo, skada sägs det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Varför ingen parks? Ta mig fan på att han är skadad nu också...
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Puckat: ja det där fattar man ingenting av
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Sputnik: Lär inte vara någon fight om han fortsätter släppa returer och inte ta skott med fri sikt, oavsett hur lite mål laget gör framåt och hur många tv-räddningar han än må göra ibland
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Sputnik: Ingen Parks heller, inte läst nåt om att han var osäker?
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
EK19 begravd i fjärdekedjan mellan Westin och Liljendahl...?
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
DJ Hemp: Brattström i mål då alltså, dags för killen att visa Haukeland att det kommer bli en fight om förstaspaden.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Jag tippar också att vi vinner i kväll. Förväntar mig ingen storseger men att grabbarna visar att de har den mentala förmåga som krävs i den här typen av matcher. Vi borde även vara motiverade nog att ta säsongens första seger mot BIK.
Kommentera

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2018-02-27
Vilmos Galló sätter egna ord på något jag och många andra antytt under säsongen.

Han säger i en intervju i Hockey Puls om hur han upplever skillnad i laget beroende på olika motstånd dom möter:

- ”Vi har en karaktär där vi kaxar upp oss mer mot de bättre lagen och ibland känner jag en stor skillnad i hur vi spelar.”

Slut på citat.

Det här kan nog ha att göra med lagets ungdom och orutin. Men det är också rätt skönt att höra då det ser ut som om det är bättre lag vi ska möts i alla olika jäkla slutspel;)

Knyt nävarna i afton Timrå IK! Kom i håg att Bofors var ett topplag för bara typ ett år sedan. Buss på råm bara!
Kommentera


« · 1874795