1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581409 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

1474533 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
 
 
 
 
 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Bad_Brett:  Själv tycker jag att Djurgården är ett betydligt sämre lag än Linköping, så jag skulle inte misströsta alltför mycket om jag vad er. Jag tror faktiskt att Djurgården kan få problem.

Det är just precis därför vi misströstar.Mot LHC känns det helt realistiskt att vi kunnat ta 3-5 poäng och att de i övrigt kunnat gå mer eller mindre rena = god chans för att se TIK i ES 12/13. Mot DIF får vi vara glad om vi kan nypa 1-2 p samtidigt som dom säkert kommer få problem med ûbertaggade allsvenska lag som vill slå mesta mästarna = inte så god chans att se TIK i ES 12/13. 

Orkar någon räkna ut hur mycket poäng vi tagit i 08-land senaste 3 åren? Kan det ligga på 5 av 40 på ett ungefär...

För övrigt så måste Riddarn o Benberg åläggas spelförbud på Globen/Hovet i KS. Övriga matcher kan de väl spela om dom platsar.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Hahl Bundy: Helt rätt man ska frossa ordentligt när man har chansen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ambroo: Hos oss firas det aldrig, det finns alltid något som inte är bra. Dessutom är det härdade med lite styrka, tack och bock.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Lunkan: Nä faktiskt inte. Dom tog slut vid 4-0.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Johnny B Goode: Shane Warschaw flyttade från Nordamerika till Gävle för några år sedan. Har för mig att han har "Kuben" som mentor.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Lunkan: Så du hittade på det där om att majjen ringde?

Allvarligt... Borde inte du vara inne hos er och fira att ni vann, istället för att få stryk här?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ambroo: Vet ej, jag var ju sjuk idag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ambroo: Kom ihåg att bronset inte är mycket att ha. Allvarligt i år finns inte mycket att oroa sig för, bara skit underifrån.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Lunkan: När flyttade de Djurgården till Ångetrakten?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Per HApps: Nej inte idag, idag var jag sjuk jag fick en liten släng av kvalfrossa, tur då att magistern ringde och meddelade att kvalfrossan härjade i medelpad och inte i Stockholm.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

26Huss:

Morgan Johansson, Shane Warschaw

vem av dem är från gävle?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
T T: Ja du ser, oavsett om vi åker ur eller ej så har vi chans till brons! Det är ju guld, stora och lilla silver, samt brons som delas ut.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Simmalugnt:asbisarrt! :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Kattgubben:

DIF kommer inte åka ur. Blir de 3:a eller 4:a så har vi 14 lag i ES nästa säsong. Blir de 5:a eller 6:a så har vi 16 lag i ES nästa säsong.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Simmalugnt: Bra det! Inte fan vill vi ha nån favoritstämpel. Vi ska slå underifrån, det tror jag vi är bäst på :) för övrigt skulle det vara intressant att se om sportjournalisterna skulle bära sorgbindel ifall DIF skulle åka ur.... jag kan ju säga såhär att den morgonsoffan kommer jag inte missa !!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ambroo: Bronset ska hem till Timrå igen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Lunkan: Vi tar medalj i lilla-SM, ni åker i kvarten.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ek på Sexpressen har redan degraderat oss. DIF och Leksand upp.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
En liten fråga bara, varför har man en domare från Gävle när Brynäs spelar? Mycket märkligt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Lunkan:
Lärde du dig en ny matteterm i dag på skolan?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

T T:

Själv tycker jag att Djurgården är ett betydligt sämre lag än Linköping, så jag skulle inte misströsta alltför mycket om jag vad er. Jag tror faktiskt att Djurgården kan få problem.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Ambroo:En domare var från Gävle!!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Kattgubben: Det borde ju inte behövas. Modoiterna kommer att hålla till i Skellefteåboken, väl?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ambroo: Intressant kan du redovisa ekvationen bakom ditt påstående?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
T T: Det blir 4-2 till FHC. Andersen spikar och sen fixar Pyrret, Pettersson och Olimb resten
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
T T:Vad säger du.. ska vi sluta portarna för utsocknes nu och skapa oss ett litet eget Nordkorea när kvalserien står för dörren? :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ambroo: Brynäs kan nog slå ut Frölunda, tror du inte?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Anders Berg: när det stod 4-0 grinade ni över att ni kommer åka ut i kvarten. Tror du det blir guld för att ni vann med 4-5?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Lunkan: Tråkigt för er att ni trots allt kommer att vara förlorare och vi vinnare när säsongen summeras.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Hahl Bundy: Hur smakade popcornen? Du satte de sista i halsen gissar jag!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Anders Berg: Med dessa domare så är allt möjligt. Tråkigt för er att er säsong kommer att sluta tidigare än vår.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
T T: Nja, ni har bytt namn på den. Skulle jag också gjort om vi just tappat 4-0 på hemmaplan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Anders Berg: Du skrev just i den.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Hahl Bundy: Rätta virket-Brun Ass, var tog den tråden vägen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
mikenomad: Men dra igen käften nångång då!
Ju mer du surrar ju sämre för oss.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
mikenomad:hmmm.. när gick ett lag från playoff till kvalserien senast upp till elitserien i efterföljande kval?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Jag har velat haft LHC i KS med oss länge nu, BIG FAIL på Modo som gav oss Djurgården. Jag säger hej till allsvenskan.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Timrå Icon:
Sätt riddewall på Oscar resten av säsongen med Bremberg och säg att det är happy hour tills mitten av april

Snacka om intressekonflikt big time!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Olle: Det blir inget av de lagen, det blir Malmö. Jag har ju skrivit att de är ett värre flopplag än oss i år. Ikväll slog de Rögle och Västerås torskade hemma mot Oskarshamn. Som ett brev på posten...Malmö spelar es nästa säsong. Tack vare mig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Olle:

Verkar som om Anrell saknar sin 3G- mast!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Det räcker för Djurgården att bli trea-fyra. Då utökas Elitserien.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
mikenomad: Jag har samma känsla som jag haft sedan omgång 25, vi åker ur. Sen om det blir DIF eller Örebro som puttar ner oss det vette fan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Simmalugnt: OM, TIK klarar KS, är det nån idé att börja spekulerar i hur lagsammansättningen ser ut nästa säsong?

Naturligtvis klara vi oss i KS, eftersom jag har lovat att skriva till Ek på expressen och tala om vilken idot han är.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Timrå Icon: Linkan satt väl i puben, granath åkte hem och körde "karriärläge" på sitt NHL 2012 till PS3 och Jonte? ja vem vet...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Olle: Mot LHC hade vi haft en mikroskopisk chans, mot DIF är vi chanslösa. Wesslau kommer vara glödhet mot oss, Norrena hade tokdarrat. Ett revanchsuget och i elftetimmen uppvaknat Malmö på det...jiiiiha.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Simmalugnt: Nu vill jag varken se Riddarn eller Linkan på planen i ks
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Simmalugnt: Tungt att få skansen med sig till ks!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Olle: Både Granath, Jonte och Linkan var borta från läktaren i 3:e.
Vette fasen vart de tog vägen
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Snillen spekulerar: Djurgårdsspelarna har blivit ett eller två år äldre de senaste ett eller två åren.

   

HERREGUD!

Hahaha grafiken

"Elitserien - Sm-slutspelet 2012 - Djurgården"

Redigerad kommentar

Kommentera

1474533 · »