1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581811 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - DIF 2009-01-10

« · 1109066 Till forumet


Timrå IK - DIF 2009-01-10
Lotvonen tillbaka, DP står över.

Halvviktig match.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
T T: Och jag önskar att Lotvonen är sjunde. Han brukar ju sällan imponera mot DIF om man ska uttrycka sig milt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
T T: Vi skulle väl allihopa här i kör kunna sjunga ut att ´detta är säsongens viktigaste match´ utan att sjunga för mkt och utan att det låter för dåligt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Loma:
Säg mig nån gång han har imponerat..?
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
mera slagga: De matcher han inte var skadad under tiden i Leksand.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
mikenomad: Ser att Challe på timraik.se har förhoppningar om att kunna spela på fyra kedjor imorgon. Innebär det att Lander får agera center igen eller spelar han hellre Moe?
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Nu släpper vi matchen mot HV71. Match mot djurgårn där vi ska visa att bortamatchen på hovet senast det begav sig var en engångsföreteelse. Nu är de vi som har hemmaplan och ska styra och ställa =)

Backe gör en kanonmatch utan returer, Tenkrat gör mål igen och Timrå vinner med 4-1 . Trevligt om det blir mycket folk dessutom.

Lets Rock!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Kul matchtråd, Friman.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
T T: Ursäkta min slöhet, "Igår kl. 12:54 " var det senaste. Öh moderator, fixa trådarna, jag har tjuvat en tråd som redan fanns....Sorry..;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Friman SR: Ingen fara men det är väl enklare att kolla Aktuella diskussioner här till höger än att scrolla och leta.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
T T: ja....fast Djurgården ska heta Jyrkyrkogården...;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Friman SR: Ja, eller Skansen
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Friman SR: Förmodligen är det väl Sören Huring som är måldomare om inte han har insjuknat i feber...
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Endast några timmar kvar till nedsläpp så det borde vara den här tråden som vi bör ha fokus på, och inte nå`t jävla bortdömt mål i Jönköping.

Jag tror MPS får islossning med ett mål och en assist. Jag är övertygad om att vi tar dessa 08:or och förpassar dem till avhängnat område längst ner i tabellen.

Själv ska jag dit och visa upp min skalliga skalle och skrika mig hes, för mitt kära Timrå SKA till slutspel.

Vinst med 4-2.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Tikinmyheart: Idag vill jag se fullständig kross.
Ingen damhockeyförening på allmänhetens åkning.

3 pinnar. That´s it!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Hahl Bundy: Vi måste ha 3 poäng om inte annat, herrejävlar nu finns de inget annat än att bara köra på!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
janssonovich: Vill inte se att vi blåser den här chansen som vi får om o om om igen.
Nu är det dags för ett slut!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Hahl Bundy: exakt , nu är det en måste-match IGEN (tur att vi får många chanser) Vinst idag och vi är antagligen förbi Rögle (som förhoppningsvis tar 0 p i linköping)

Dessutom kan vi vinka hej då åt Djurgården ett tag framöver
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Andersson: haha nu på det sena har man typ sagt samma inför varje match "kan vara avgörande för säsongen".. Men just nu känns det faktiskt som om de två kommande matcherna verkligen kan vara det=)
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Yellowcard: Helt rätt av dig. Tittar man i resten av spelprogrammet så vill jag hävda att om vi inte tar minst 3 poäng på de 2 närmaste matcherna, ja då missar vi nog slutspelet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Pyörälä åter in som center. Betyder det att vi kommer få se en låg finne åka runt och inte bry sig idag eller tar han tag i det?

Wandell får äran att spela med Sundh och Axelsson, herregud vad mål de kommer göra.

MPS går åter in med Samuelsson och Lander och kan räkna med betydligt mindre istid igen trots bäst på isen senast.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Frella: Kanske lika bra att stoppa in Wandell där så blek som han har varit offensivt. Kedjan du inte nämnde är väl den man blir mest nyfiken på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Varenda jävel (nåja...) här inne tycks visst tro att i dag är det bara att skrinna in på isen och ta hem tre lätta poäng. Då är det dags för Mästaren av Neggotips att träda in i handlingen: DJ Hemp är övertygad om att efter stormatchen mot MoDo och nästan-vinsten så visar vi nu upp den sedvanliga kärring-inställningen (vi kan helt enkelt inte göra tre starka insatser i rad). "Challes" nykomponerade femmor fallerar totalt och vi torskar i ännu en "måste-match"...

TIK - DIF 2-4 (Sista målet i öppen kasse)
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
DJ Hemp:

Nästan-vinsten mot HV71, menar jag naturligtvis...
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Den här killen skulle man vell kunna visa intresse för igen ..

www.eliteprospects.com/player.php?player=3419
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Krossa Djurgårn !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
T T: Jag tycker det är mysigt att Lotvonen går före Sebbe...
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Snoop: Ja, krossa!!! Men då måste sop-Backlund ut!!! In med Åke Lund för fan!!1
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Loma: ja det här är ju en sån där match som lotvonen skulle kunna vara bra i . ska väl inte gå alltför fort..
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
superfalle:

Kom igen nu, finns det inget bättre än att skriva ner spelare hela tiden?
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Snart rullar den snyggt in på parkeringen här utanför. Den präktiga stadsjeep vid namn KIA som har till uppgift att föra mig till E.ON Arena. Jag skulle haft en positiv känsla om det nu inte vore för vår ständiga oförmåga att denna säsong kunna göra i alla fall tre riktigt starka insatser i rad. Hur som helst har jag noterat att DIF har exakt lika många (5) på skadelistan som TIK, så där är det dött lopp. B Svensson tillsammans med Pyörälä och Pärssinen - jaji, det var en liten skräll. Helt nya kedjeformationer. Det här blir spännande...
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
haggen: skriva ner? lotvonen gör sina bästa matcher mot tempofattiga lag. vad är det för nerskrivning
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
superfalle: Var du allvarlig nu? Det var inte jag. Lotvonen har varit katastrofdålig mot just Djurgården i de tidigare mötena.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
superfalle: Lite roligt att läsa alla sågningar på Lotvonen. Han har näst bästa +/- av Timrås backar på delad plats med Moe. Sebbe ligger sämst till med -15.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
73Sjöbba: Prata inte ner Sebbe,då blir jag syrak på dig det är en bra kille.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
fighter: Det är säkert en jättrebra kille.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
73Sjöbba: Nu far man ut till E-on för att stötta laget. Kom igen alla! Poängen är viktigast. Let's go for it!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
73Sjöbba: Ja det är det,men kompis det var inget illa ment,jag skojade till det lite bara,det är ju lördag man har fritt från jobbet o inmundigar en öl,mår allmänt bra har en bra känsla för det som komma skall,tror på 3pinnar idag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
73Sjöbba:
Hoppas att Sebbe kan gå mot en ny vår.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Nan som vet ifall matchen visas gratis pa nan hemsida?
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Det var Kapanen som levererade matchpucken, lite småkul sådär.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
ChriZt3r: Kul som fan, och klacken sjöng kapanen för fulla muggar;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
ChriZt3r: Ja!! 1-0 snyggt pass av Björn Svensson där
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Bigthelin: Gött!!! Mål i vårt första riktiga anfall!! Härlig start!

Dock måste man av starten säga att DIF har verkligen läst sönder oss. Dom vet exakt hur man stör Timrå med hård och hög forechecking. Får se om vi har nått motdrag.

Challe måste väl se dett?
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
lincoln: YES!! 2-0 Oscar Sundh på pass av Pärsinnen
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
lincoln:
kul för oscar
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
SNYGGT mål av Sundh!:D
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
ChriZt3r: inte bra igentligen, för vi tappar JÄMT när vi leder med mer än 1 mål!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Pärssinen är ku för härlig att se ibland. Oj vad han lurade upp Anger!!!!
Skönt att Sundh fick göra sin första balja sedan säsongen 98-99 eller nått ;==)))
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
lincoln: nu får LHC rycka upp sig så vi tar en slutspels plats
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
nixXz: Du har rätt. 2-0 kommer inte att räcka. Nästa mål ruggigt viktigt. Vi brukar darra som fanken vid 2-0- Har väl tappat 8 st. 2-0 ledningar om jag inte minns fel

Shit utvisning nu
Kommentera

« · 1109066