1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605449 inlägg · 6213 ämnen
2988468 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
jk: Det kommer att bantas med en gubbe. Sen om det blir ett eller två namn in beror väl på om den nya vill ha med sig nån. Av våra befintliga är Karlunden ett namn man lär gå med, så även Landén.

Kanske kunde vara ngt, har ju varit i krokarna tidigare

Montén Python: Zäta som gnuggat av sig kanske?!

Tycker intervjun är klockren rakt igenom och fantastiskt roligt att Zäta är så delaktig.

Gällande tränarfrågan låter det ju som ett externt namn i första hand. Tyckte även att man kunde läsa mellan raderna att vi inte fortsätter med sjuttielva assisterande nästa år.

Söderöver: Nej nu slår vi till. Öppna börsen Zäta!...

Vancouver är en trevlig stad har jag hört men frågan är om inte LA är trevligare om man har pengar på kontot…

Annars är ju Tallnäs ALDRIG fel!

Pucken: Gillar både rollen Zäta har men ännu mer nivån för hans engagemang för Timrå IK. Inget jag alls hade förväntat mig. Det blåser överraskande positiva vindar kring klubben.

Montén Python: Gillar Nubben ännu mera efter Domustrappan.

Nisse1: håller med, blev väldigt överraskad.

doubleT: Jag tycker Nubben kändes ovanligt positiv och med framtidstro. Bra där, hoppas att det håller i sig o att Z blir kvar i rollen länge.

Stridhsyxa: Läste att SVT fick ljudhaveri och att det tystnade för Loob och Härenstam. Jag tror nog hela svenska folket gladdes över den stunden när Lundqvist fick ratta sändningen. 😅

Själv körde jag Eurosport!

2988468 · »