Kerstin_k: Jag valde nog helt fel fokus nu, tror jag. Det är klart man måste se skillnad på i vilken roll som framgången har nåtts. Som nu då, i OS, i Tre Kronordräkten. Ronnie Sundin och Janne Karlsson är självklart mycket välförtjänta en hyllning för det man uträddade i Turin. Jag missade att se detta ur hela sitt perspektiv tidigare.
Ja, inte fan vet jag. Snacket lät för mig ganska ingående. Tänkte att han kanske var på gång till någon slags position inom föreningen. Men håna mig bäst ni vill! Träffade också Kinchen och Virus och allt vad fan de hette, allihop har sina bästa dagar bakom sig...
-Gurra-: En patriot är en person som älskar sitt land och vill arbeta för sitt lands välgång. Bra så. Då ligger ju Timrå IK's hyllning till delar av landslaget helt i linje med din patriotism.
Tycker ändå att säsongen är godkänd, att tappa 2 femmor märks på alla lag i serien, tyvärr har inte de 4 de linare som värvats gjort nån större lycka, för utom Warg då som fått sitt genombrott. Svoboda har väl varit lite upp och ner, men i det stora hela är han godkänd inte mer.Sen behöver man inte värva spelare som tjänar bra, det kan vara nog så bra med allsvenska lirare, se på Brynäs, tycker nu att Boorken gjorde rätt som skippade stjänor som tjänar storkovan men håller till i 4 de linen.
Tycker det var rätt att hylla hjältarna i Frölunda, det är inte var dag Sverige tar guld i OS, var själv och såg några matcher och det var en höjdare. Stod en 1/2 meter från The greaht one vid ett tillfälle.. och trevlig var han också.
Givetvis var det helt rätt att hylla os-hjältarna igår. OS-guldet är bland det största som ett svenskt hockeylandslag vunnit, helst med tanke på att världens bästa spelare var med.
Kerstin_k: Jag valde nog helt fel fokus nu, tror jag. Det är klart man måste se skillnad på i vilken roll som framgången har nåtts. Som nu då, i OS, i Tre Kronordräkten. Ronnie Sundin och Janne Karlsson är självklart mycket välförtjänta en hyllning för det man uträddade i Turin. Jag missade att se detta ur hela sitt perspektiv tidigare.