Peacedog: Jag tror helt ärligt att de flesta spelarna och ledarna läser hockeysnack. Det skulle jag också göra om jag spelade. Men ibland är det kanske inte så roligt att läsa om man får mycket kritik.
Rip Kirby: Leifby i Aftonbladet har ett jävligt bra förslag: ”Låt en spelare som dömts för filmning spela de kommande tre matcherna i en utmärkande hjälm med rött, fluffigt clown-hår på sidan, det får gärna fladdra lätt i vinddraget, för det skulle med all önskvärd tydlighet visualisera hur svensk ishockey ser på dessa lätt-drattande snöppeljönsar.”
Fan vad roligt det skulle vara. Ett par galoschliknande clownskoattrapper som man trädde över skridskorna vore inte heller dumt.
hockeyärnice: Haha, kom att tänka på Göran Hartmann, Barres pappa. Han brukar på Twitter vara rätt frispråkig och räds inte att "såga" sin son om det är så. Kommer man ihåg från när han hängde en del härinne med.😅
Skulle tro att om spelarna läser HS så går man nog helst in och läser vid vinst. Vid förlust och folk tagit en och annan öl för mycket så är det nog inte lika munter läsning alla ggr. 😬
Haha ja det kan bli en och två grodor då. Men nu ska ni spelare få läsa något roligt. AIK fotboll ville köpa upp slottskogen, varför? Dom behövde träna. Pappa skämt 😅
Aljd: Ja jag vet inte om den där tidningsartikeln är något vidare bra för den där Sverigedemokraten. Gissar på att han får återgå till att spela world of warcraft på heltid igen efter nästa val.