1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581243 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02

« · 2084421 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Rallarn: Onödigt att lägga ner mer energi . Herr gonzalez har ju redan sagt att Björklöven är bäst . Vilka möter dom i finalen tro , Visst vann Väsby idag ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Woody: löven har 5 som har löven som ungdoms klubb Timrå 1
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JonteD: Sist vi möttes vann vi med vårt B-lag borta mot er i typ februari. Eller räknar du försäsongsmatcher? Haha
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JoseGonzales: Ni har gjort en (?) bra säsong på 20 år, jag förstår att du lever kvar i den istället för att blicka framåt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JoseGonzales: En fråga då? Varför förlorade ni mot oss senast då?????
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JoseGonzales: Fan också är det över redan? :/
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hockeyoraklet: Man måste utgå från det senaste, och vi har vunnit alla matcher mot er senaste året, 5 st och ni har inte tagit ett enda poäng. Det om något är tydligt.

Syns för övrigt att Dahlén är större än Timrå den här säsongen och det kan kosta exakt allt. Osynlig idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JoseGonzales: och 20 år i hockeyallsvenskan/div1, ni är grymma.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JoseGonzales: Är det du Ove Molin? Slående likhet när det gäller att ta ut saker och ting i förskott. Ni har ju spelat ganska få utslagsmatcher dom senaste åren så jag vill bara informera dig om att det är dom 4 sista matcherna man behöver vinna, inte dom 5 senaste.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JoseGonzales:

Vad vill du?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Kerstin_k: En säker analys som vanligt .
En jämn match men med fel resultat kan man säga .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Bragd-Birger:

Så sjukt olika man kan se på en match. Tyckte för att vara premiär så satt uppspelen riktigt bra.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hockeyoraklet: Vi får hoppas för er skull att något annat lag kan slå ut oss för tror vi har 21-5 i målskillnad senaste 5 matcherna mot er och 5 raka segrar.. Ni håller inte riktigt nivån för att utmana oss i någon match. Lite förlorar mentalitet kanske? Timrå vet man att det är 3 poäng klara redan före match.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JoseGonzales: Södertälje anno 2002 vann också ett gäng matcher på en ultradefensivt taktik. Låt gå för att det är första matchen på säsongen men tror inte det är ett vinnande koncept i längden. Vidhåller att röven är ett lag för mitten av tabellen. Tycker tom. att Modo, under försäsong, med nästan helt nytt lag, hade en mer intressant offensiv än vad ni mäktade med idag. Inte för att Timrå var något bättre dock men vi hade ju puck från start till mål och det kan man bygga vidare på.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Mike Keenan: det går inte göra nån analys av en premiärmatch, hafsigt spel från båda hållen. Nu hade Löven lite mer flyt. Timrå kommer komma igen och bli mycket bättre.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
The great one: Tur att vi har 51 matcher kvar för att hitta målskyttet. PP för dåligt; Finns mycket att jobba på om vi ska ha en chans på SHL
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Kerstin_k: klockren analys. Men man vill bara grina!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Kerstin_k: Vi tar dom nästa gång!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
USEL match
alla va dålig
tack o hej
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Nja. Anfallsspelet lämnar en del att önska, liksom uppspelen. Men i övrigt en klart godkänd premiär.
Nya tag!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JanneH: Jag har lite svårt att ta Björklöven på allvar. De har ju bara stor portmonnä. Hur många egna spelare har man?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JanneH: Jo, försäsongsmatcher är en helt annan sak. Vi har extremt svårt för "Kenttäs" löven, det är väl lite såhär det känns för MODO att möta oss.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Rallarn: Björklöven är helt enkelt bara bättre , inte mycket att orda om... blir svårslagna i år. Bättre sätta siktet på annat lag och placering
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Rallarn: Även om jag tycker att det varit en ganska jämn match så har det varit en enorm skillnad där det gäller. I egen zon och vid avslut.

Timrå har haft mycket puck men inte lyckats skaka fram en enda riktigt farlig chans. Björklöven har fått dom på utsidan från första nedsläpp. Även om Björklöven inte skapat speciellt mycket mer har man tagit tillvara på slarv och tillfälligheter. Känns lite som när man ska bråka med sin storebror som bara lägger handen på huvudet så att man inte når fram.

Kan vara nerver och stundens allvar, publiktrycket och hemmaplanen som spökar. Men det känns spänt och slarvigt. Många man inte ser på isen och tröga skallar. Trötta PP och hafsiga lösningar i egen zon. Väldigt bekvämt spel. Ingen vill in och ta fighten.

Nåväl, det är första matchen för i år och ingen idé att dra för stora växlar av det här. Dessutom blev vi inte nollade. Alltid nått.

Jävligt skönt att det är igång!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
kulltorp: trist att det blev ombytta roller mot senaste matchen. Satans jävla blötrövar
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Woody: Nä vi ska inte vara bäst nu utan om 5,6 månader. Men jag hatar att loosa. As simple as that
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
The great one: Det är inte så farligt att förlora första matchen mot den stöddigaste främlingslegionen i modern tid. Det här löser sig nog vad det lider.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Synct: Japp, vi förlorar mot ett bättre lag ikväll . Bara att tugga i sig. Vi kommer tillbaka.
Forts Timrå!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Synct: Japp m e n efter den här insatsen är jag riktigt besviken. Inte en bra match. Usel. Ärligt talat.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
The great one: Björklöven har en jäkla bredd, vi står upp hyffsat idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hockeyoraklet: Skönt att vinna enkelt mot Soprå. Eller ska vi hålla en mognare nivå än så? :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hahl Bundy 2.0: Att ifrågasätta hans kaptensroll efter en match är ganska hårt tycker jag. Han har varit våran kapten länge, han har bara saknat C:t på bröstet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Helt ok premiär ändå, tycker vi känns stabila. Tyvärr får vi inte hål på löven i något av PP tidigare i matchen. Nyförvärven dock för bleka.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
TimraStockholm: svårt att vinna mot ett sånt defensivt lag som röven när dom får spela på ledning och vårt PP inte är i närheten av redo för uppgiften.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Woody: vi spelar bra,men desperationen lyser med sin frånvaro!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
kulltorp: Ska Dahlen vara Kapten? Se på Boyce.
Kanske en rutinerad som Jacke,Liljewall el Madsen? Så får Dalle leka utan mer press än vanligt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
roger_sundsvall: Riktigt snyggt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Woody: Hartmann bäst i Timrå i kväll.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
kulltorp: Dan såt'en i allafall!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
hartmann
så jaa
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hockeyoraklet: God natt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hahl Bundy 2.0: Första femman ska leda oss men failar ikväll. Resten av laget gör väl sitt jobb men om inte de levererar så går det inte
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hahl Bundy 2.0: Tja, jag tycker inte att 0-3 speglar matchen särskilt bra. Det är lite spänt, men det här är sannolikt enda gången Löven slår oss i år.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Sputnik: detsamma verkar gälla för spelarna, Timrå uppträder som om det vore en träningsmatch.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
She: god natt omöjligt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Rallarn: Man borde kanske sitta och sucka efter en förmoda torsk. Själv måste jag erkänna att jag har väldigt svårt att tagga igång till denna publikfria hockey. Inga känslor, ingen puls. Nej utan publiken är det ingen riktig hockey 👎
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
kulltorp: Jag känner att dom kan få den här matchen... men sen.
Nollade hemma är inte Okej. 3-0 vi är sämst... just ju.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
VÄSSLAN.... 0-3
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Matsg: Nä, det blev en tung kväll ikväll.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
bar mofftak: De tror jag inte att dom är rädda för han bestämmer nog lite själv och han har väl spelat mot värre dårar än rahimi vad jag förstår!
Låst ämne

« · 2084421 · »