{7426}: Hur går det för medieansvarige hos er? Är han lika driftig på tangentbordet där som privat? Hoppas han kör lite lämpligare innehåll. Hoppas också han respekterar ifall något vill avprenumerera på hans alster, de verkar inte fungerat tidigare... Men fint med han på lönelistan
Sputnik: Deras officiella seriösa konto verkar ju sköta prisskåp- och plywoodsnacket rätt bra själv så den anonyma pöbeln på hockeyforum kanske ledsnat? 😉
Costanza: Åhh, du år den största ?lusen? av alla. Vad gör du i livet, för jobbar gör väl du inte ? Bor hemma med mamma och sover i en 80,s säng i pojkrummet.
Dalllas: Alla älskar mig. Jag kan hockey och bor i en topplägenhet alldeles vid Dyngdiket i Umeå. Inglasad balkong. Kycklingfileer i frysen. Prisskåp i sovrummet.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer