Hypocrisy: mm och lägg till den obligatoriska ”oj jag missade att tackla min motståndare och råkade tackla sargen lite en halvmeter ifrån” varje gång pucken dumpades.
Smokey: Skulle tro att han kommenterar hela sin torka och framför allt senast mot Brünass…
DrCox: Du jag vet att han provar allt han kan men är försiktig med sin axel så han kan avsluta utan en skada till borde även en modolåjd förstå även om de svårt!!!😎😎🇱🇸🇱🇸
Två i ramen mot Brünass med ju… eller blev det tre?
Ikväll så!
Men Lander och Wedda… upp med jobbet för fan och ta spelet till målet!
Sluuuuuuuuuuuuta sarggegga!!!!!
Göteborg är starkare än er!
Ang axeln så säger ju obekräftade uppgifter att Jonte ligger under kniven så snart säsongen är över.
Fram till dess får vi njuta av hans 100 non contact spel…
Genborg och EP14 får stå för transporterna av puck. Det funkar ju men visst… sparsamt användande av Dahlén kanske vore bättre då defensiven blir klart lidande om man inte kan gå något på kropp…
Zäta75: Sämsta taktiken någonsin. Anledningen till att jag är extremt kritisk till Päjärvi i år är för att ett standard byte från han är dumpa pucken i zon, åka efter lite halvhjärtat och motståndaren får kontroll på pucken och vänder spelet.
Hockeydynamit97: problemet är att det är mot timrå trender vänds. Det är sen gammalt och har alltid varit så. Allt annat än en Frölundavinst skulle vara en sensation..
Stridhsyxa: Varför ska vi dumpa in pucken varje gång vi kommer till deras blålinje? Vi förlorar ju 90% av de lägena när vi dumpar istället för att åka in med pucken.
Stridhsyxa: Mm men känns sådär att det är så tydligt att vi är Dahlén HC. När han är kall sås är målskyttet obefintligt. Måtte Nubben trolla nått otroligt till nästa säsong för att få ut målskytte av detta lag..